(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşam................Ne güzel anlatmışsınız tetik çekmek daha zor olsaydı cami avlusuna insanlar daha az giderdi........utlarım harika düşünce selamlar........
MERHABA ARKADAŞIM VAR OLSUN YÜREĞİN KISA AMA ÇOKKK ŞEYLER ANLATAN ŞİRİN İÇİN KUTLARIM İNSAN OGLU KADAR CANAVAR RUHLU BAŞKA BİRİ DAHA OLAMAZ DİYORUM ALLAHIN VERDİĞİ CANI ALLAHTAN BAŞKA KİMSE ALAMAZ AMA HİÇ GÖZLERİNİ KIRPMADAN O TETEİKLER ÇEKİLİYOR ARKADAŞIM KUTLARIM SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SAYFANA HOŞÇAKAL
sevgili yaşar... kısacık bir şiir ama anlayana ne çok şey var o 5 satırda..... anlayana sahiden. maganda diyorlar bilirsin o tetik çekenlere. anlarlarmı dersin???? Rabbim kimseyi izandan yoksun bırakmasın. yüreğine kalemine sağlık oğlum.
Biri can vermek, biri can almak...Ama ne hikmetse can alanlar saf tutuyorlar camilerde...Bu ne büyük çelişki ! Kutlarım sevgili dost kendisi küçük anlamı büyük şiirini..Yüreğine sağlık..Sevgimle
İKİSİDE TOPRAĞA BİR ŞEY DÜŞÜRMEK ASLINDA,BİRİNDE BİR FİDAN VEYA TOHUM DÜŞÜRÜP CAN VERMEK DİĞERİNDE TETİĞE BASIP BİR CANIN NEFESİNİ YOK EDİP TOPRAĞA GÖMMEK.. ÇOK GÜZELDİ DEĞERLİ ŞAİRİM.. KISA VE DERİNNNN... ANLAYANA...
KUTLARIM.. SELAM SAYGI VE DUA İLE... RABBİME EMANET OL...
yüregine saglik degerli arkadasim
sonsuz saygimla