(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirler yazılır her gün bu yerde, Okunur, her gün bu yerde şiirler. Ucuca eklesen arşa giderde, Derman olmaz hiç bir derde şiirler...
Fikir kelepçeli, akıl yasaklı, Kaybolmuş sislerin içinde saklı, Çökmüş eli yüzü, paslı pasaklı, Bulanmış çamurda, kirde şiirler...
Susmak ki, zulümdür gerçeği bilip, Zulüm ki, görmemek her an eksilip... Ve kimse sormaz mı kendine gelip, Neden hakikate perde şiirler ?
Gaibin çarkını kırmaksa sanat, Ufku çepeçevre sarmaksa sanat, Her yolda Allah’a varmaksa sanat, Hani şimdi nerde...nerde şiirler ?
Yıkılsın kalıplar, yıkma vaktidir, Kırılsın kabuklar, çıkma vaktidir, O’dur tek hükümdar, O’dur muktedir. Birleşsin tek olan Bir’de şiirler...
Akıcı, uslüp güzel, şiirlere şiir yazılmış çok hoş. Yazan kalem var olsun. Yürekten gelen bir şiirdi. Kuıtluyorum. Saygılar, sevgiler. Ahmet Bey selam ve dua ile...
Çok güzel ve özel bir şiirdi. Fakat her zaman illa bir mesaj verecek zorunluluğu da yoktur şiirin. Bu şiirinizi çok beğendim, gerçekten etkiliydi. Okunur, her gün bu/ yerde şiirler. Burada duraktaki problem dikkatinizi çekti sanırım şimdi ayrı gösterince. Dediğim gibi,gerçekten güzel bir şiirdi. Tebrik ediyorum,selamlarımla.
çok teşekkür ederim müjgan hanım, tabiki illaki bir mesaj verme zorunluluğu yoktur şiirin, her isteyen istediği duyguyu, düşünceyi işleye bilir.benim içimdende böyle yazmak geldi. saygı ve selamlarımla