(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........GİTME NE OLUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........GİTME NE OLUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kurdu var Kuşu var Taşı Yokuşu var desem Dizlerin kanar Ellerin kanar Ellerine kurban olduğum Gene sana bu yürek yanar ………………………….gitme desem
Soğuktur Karlıdır dağların yüceleri ……………………………………..üşürsün Anılar yorgan olur üstüne Sıcacık sarıp sarmalar ……………………….yine bizi düşünürsün
Faydasız bu kaçışlar ……………….............gel gitme sevdiceğim .................................gitme ne olur ...................... ... Ağzına, yüreğine sağlık. Duygulanarak, Zevkle okudum bu güzel şiiri. Kalemin daim olsun. SEVENİN DAĞDA NE İŞİ VAR ? Selamlar…
Soğuktur Karlıdır dağların yüceleri ……………………………………..üşürsün Anılar yorgan olur üstüne Sıcacık sarıp sarmalar ……………………….yine bizi düşünürsün
Faydasız bu kaçışlar ……………….............gel gitme sevdiceğim .................................gitme ne olur ......................
"..Faydasız bu kaçışlar ..." CÜMLESİNİDE GÖZ ÖNÜNE ALARAK..UZUN BİR ARADAN SONRA HOŞ GELDİNİZ DİYEREK BAŞLAMAK İSTİYORUM..DAHA SIK UĞRAYACAĞIM DİYEREK ,BU ANLAMLI ŞİİR YAZAN KALEMİ VE YÜREĞİ KUTLUYOR SELAM VE SAYGILARIMI SUNUYORUM...
farklı bir şiir tarzın vardı her zaman sonra birden birgün bir şeyler eksik ne dedim kendi kendime bulamadım... bir baktım gelmişsiniz hah dedim bu işte şair ve şiir tarzı hoş geldiniz önce bir daha gitmeden önce söyleyinde içimizin şiir yanı boş kalmasdın dost... sevgiler sayghılar
hoş bulduk gönül dostu........... aylar evvel sayfamda gidiyorum bir süreliğine demiştim................. bazen taşları oynuyor hayatımızın,gidip bir düzeltip geliyoruz .............. şiirden tümüyle gitmemiz ne mümkün........... içten yorumun için çok teşekkürler dost,sevgilerle.............
gidecek olana "dur" demek faydasız. gitmeye yol almışsa biri sakın durdurmaya kalkma.kalacak olsa,niye gitmeye meyl etsin ki? ama bu haykırış; gitmenin muhtemel sancılar doğuracağını ifade ediyor,gitmesini isteyenin yakarışıdır.sevgidir bunun adı.keşke giden de "kal" diyen kadar yürekli olsa... güzel bir emekti kutluyorum şiir,umut ve sevgiyle...
Duydum ki Kendini dağlara vurmuşsun Bağda bozum Bağda talan Güller tarumar Al gülünden vazgeçmiş …………………….Unutmuşsun Çok etkileyiciydi tümüyle dizeleriniz , yaşanmışcasına okumak apayrı bir keyif verdi. Kutlarım ,sevgilerimle...
Soğuktur Karlıdır dağların yüceleri ……………………………………..üşürsün Anılar yorgan olur üstüne Sıcacık sarıp sarmalar ……………………….yine bizi düşünürsün
Faydasız bu kaçışlar ……………….............gel gitme sevdiceğim .................................gitme ne olur ......................
Pervin Yetiş
uzun bir zaman sonra yeniden yeni bir şiirinizi okumanın ve beğenmenin hazzındayım şu anda...dönüşünüz muhteşem olmuş yine, teşekkürler, tebrikler Pervin hanım, saygımla,selamlar...
Güzel bir yakarıydı... Aşk için olan tüm yakarılar güzel bence... Gitmesin bence de... Bu sevgi her zaman bulunmaz... Sevgi bulunur da daha doğrusu, böylesi bulunmaz. Güzel şiirdi... Elinize sağlık.
Bu şiirn altında hecenin güçlü kaleminden yazısı garip durmuş sanki Ben mi yanlış anımsadım bu ismi ?? Hece şiirlerinizi çok okudum Ama şöyle bi rgeriye döndüm de uzun zaman geçmiş. Bakmayın kusura