Unutmuştum seni büsbütün Ta.. çocukluğumdan kalma bir yara izi gibi…
Bulutlara kördüğüm salıncaklar bağlamış, Gönlümü, Mavi iklimlerin, Kristal köşklerinde eyliyordum Unutmuştum seni …
Sirilanka’da yaşayan beyaz karıncaların biyolojisini Vişne çürüğü kadifeler üzerine, Halay çekercesine nasıl dizildiklerini, Madagaskar’da kişi başına düşen, Yıllık patates tüketim miktarını, Ne kadar düşünüyordumsa Seni de O kadar işte...
Yılların ötesini, Denizlerin, Gökyüzünün, Ayışığının, Yıldızların, Zamanın ötesini, Senden daha çok düşünüyordum belki de… Unutmuştum seni…
Açlıktan ve hastalıktan eriyen, Afrika’nın kara mucuk çocuğunu, Somali’deki kabile çatışmalarını, Dünyadaki savaşların sonunu, Para babalarının, Silah tüccarlarının, Tin’sizlerin ve dinsizlerin oynadığı, Bu kirli oyunu Senden daha fazla düşünüyordum…
Fildişi Sahilleri’nde yaşayan, Deniz kaplumbağalarının popülasyonunu, Soyu tükenmekte olan, sevimli pandaları Şaşkınlıkları ve çaresizlikleri, Gözlerindeki şehla bakışlarına ilmeklenip Hunharca katledilen fokları, Kırmızı denizlerde hançerlenen balinaları, Ve bunların ekolojideki önemini, Senden fazla düşünüyordum belki de Unutmuştum seni...
Büsbütün unutmuştum seni... Geçen gece Akdeniz kıyısında bir köhne meyhanede Bilmem kaçıncı kadehimi Şerefine kaldırıp yudumlarken Bir yandan da Dalga dalga rıhtımına vuruyordu beynimin, Mazime düğümlenen, Hüzünbaz kederlerim... Ömrümün özet görüntüleri geçiyordu, Beynimin dev ekranından An an...
Kurgu ve montajdan sorumlu hücrelerim Aslında her zerresi sen olan hücrelerim Seni de eklemişler görüntülere. İstemesem de...
Aklıma geldin birden! Baktım, aslında hareketimiz aşkaymış ama Şeytanın niyeti başkaymış…. Hakem, ikimize de sarı kart göstermiş... Bilirsin, sarı hüzündür aşkta!
‘’Aşksa; Sevmektir... Durmadan, Nefes alırcasına sevmek... Güzel…çok güzel… Fakat bir o kadar da güç... Ama ne olursa olsun; Boş yere harcanmış Bin ömre bedel’’ ……
Sonra… Sonra şarkıcı kadın geldi masama ‘Fikrimin ince gülü’nü istedim Çok güzel söyledi galiba! Sarışındı galiba! Güzeldi...
‘VURGUN’u söylettim ardından…
‘’ Ne kadar zulmetsen, ah etmem sana Her iki cihanda, gül kana kana Seninle cehennem, ödüldür bana Sensiz cennet bile, sürgün sayılır’’
İyi söyleyemedi Hoşuma gitmedi galiba! Başka masalara gitti…
Aradan aylar geçti Aradan yıllar geçti Hükümet değişti Ama ben değişmedim galiba! Ben yine Hep aynı telden...
Ben yine Eski ‘Ben’e denden... Dünkünün, Dünkümün aynı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DeNDeN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DeNDeN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aradan aylar geçti Aradan yıllar geçti Dünkünün, Dünkünün aynı... Üç noktlarla beklersin, Fikrinin ince gülünü, Seven gidermi ki, Gelmeyen gelirmi ki...
Yanık bir yürekten dökülmüş güzel dizeler, biraz eklemeyle buda benden şair. Saygılar
Merdiven gibiydi hani çıkarsınız yukarı göğe, sonra paraşütle bir iniş..Med cezir dalgalı ve sakin iki deniz bölünmüş ortadan yakamozla öyle bir şey iniş çıkışlı, şaşirtan, duygulandiran hiç beklenmedik dizede biraz sitem, biraz dokunduran ama gerçek taaaaaa hayatın içinden özgün, ve güzel mesajlar içeren.
mesela;(Kırmızı denizlerde hançerlenen balinaları, Ve bunların ekolojideki önemini,)
"Açlıktan ve hastalıktan eriyen, Afrika’nın kara mucuk çocuğunu, Somali’deki kabile çatışmalarını, Dünyadaki savaşların sonunu, Para babalarının, Silah tüccarlarının, Tin’sizlerin ve dinsizlerin oynadığı, Bu kirli oyunu Senden daha fazla düşünüyordum…"
keşke asıl düşünmesi gerekenlerde biraz düşünse... Şair duyarlılığı bu olsa gerek..
Fildişi Sahilleri’nde yaşayan, Deniz kaplumbağalarının popülasyonunu, Soyu tükenmekte olan, sevimli pandaları Şaşkınlıkları ve çaresizlikleri, Gözlerindeki şehla bakışlarına ilmeklenip Hunharca katledilen fokları, Kırmızı denizlerde hançerlenen balinaları, Ve bunların ekolojideki önemini, Senden fazla düşünüyordum belki de Unutmuştum seni...
baştan sonra severek okudum çok beğendim senden bekliyordum :)tebrik ederim
Aradan aylar geçti Aradan yıllar geçti Hükümet değişti Ama ben değişmedim galiba! Ben yine Hep aynı telden...
Ben yine Eski ‘Ben’e denden... Dünkünün, Dünkümün aynı... << Değişmiyor kapansın diye de uğraşmak sanki ona ihanetmiş gibi sayıp hatırladıkça hatırlama istiyor yürek
Tebriklerimle şiir/ e Yazana yazdırana selam olsun vesselam.
‘’Aşksa; Sevmektir... Durmadan, Nefes alırcasına sevmek... Güzel…çok güzel… Fakat bir o kadar da güç... Ama ne olursa olsun; Boş yere harcanmış Bin ömre bedel’’ ……
aşksız geçen ömür beyhude yaşanmıştır... hep unuttuğumuzu sanırız... aklımızın en ücra köşesinde saklarız halbuki aşkı.. hele bir de sahibi varsa o aşkın... unutulmaz... hayat tüm çıplaklığıyla geçerken gözümüzün önünden illaki bir kuytuda o saklıdır... unuttum galiba derken o galiba neleri ifade eder bir bilsen şair... galiba unutamadım... gördüğüm her güzellikte, şahit olduğum her acı olayda, dünyanın keşmekeşliğinde bile aklımın bir köşesi hep sana takılır kalır...der gibi şiir... ahh vurgun şarkısı.... onu O'ndan başka kimseden dinlemedim böylesi muhteşem... belki de bana seslenerek söylediği içindir... bugün okuduğum ve yorum yazdığım ilk şiir... okumaktan büyük keyif aldım... bir solukta dünyayı dolaştırdın şair... ve o şarkılar çalındı efkarımın meyhane köşesinde... teşekkür ederim... günün aydın olsun... saygılar...
Hemen her şiirimde imzanı görmekten mutluyum.Anladığım kadarıyla bir çok şiire izinizi bırakıyorsunuz her gün.Bunca dolu bir yürek tarafından takdir edilmek çok onur verici.
Binlerce duygu binlerce şiirdi. Dünyaya ve insana yaklaşımdaki duyarlı davranış içinde sorgularıyla özlemleri ve istekleriyle... Benim için çok şeydi. Yürekten tebrikler.
Aklıma geldin birden! Baktım, aslında hareketimiz aşkaymış ama Şeytanın niyeti başkaymış…. Hakem, ikimize de sarı kart göstermiş... Bilirsin, sarı hüzündür aşkta!
Aradan yıllar geçti
Dünkünün,
Dünkünün aynı...
Üç noktlarla beklersin,
Fikrinin ince gülünü,
Seven gidermi ki,
Gelmeyen gelirmi ki...
Yanık bir yürekten dökülmüş güzel dizeler, biraz eklemeyle buda benden şair. Saygılar