Sıcak bir yaz gününde dökülüyor, ellerime sana dair umutlar, Boncuk boncuk terliyorum, Sana akıyorum, Bin dilek diliyorum,içimden, Bin soruyla beraber, Bir dilek ağacı oluyor,düşüncelerim, Bütün dallarında sen...
Şarkılar söylüyorum,aldırmadan, Kuşlar ahenkle dans ediyor, Duyuyorlar,sanırım, Ya da bana öyle geliyor, İçimden bir dilek tutuyorum o an, Kanatlanıp uçmak ruhuna...gökyüzünden dilemek bir dua...
Tutup ellerinden,yürüyorum,cırcır böcekleri eşliğinde, Yoruluyorum, Soluklanmak istiyorum, Oturup,bir ağaç gölgesine, Bakıyorum, gözlerine uzun uzun, Bir dilek tutuyorum o an, Gözlerimde bulmak seni...yaşamak her an dört mevsimi...
Denizi soluyorum, Nefesim mavi oluyor birden, Bir vapurun sesiyle uyanıyorum, Kozalaklar düşüyor, ellerime, Acıyor canım, Ve, Bir dilek tutuyorum, Acısada canım yokluğunda...varlığın her soluk alışımda...
Bir ses, Kim o, Senmisin yoksa? Bir dilek tutuyorum, ve...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİLEK AĞACINDA SEN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİLEK AĞACINDA SEN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Denizi soluyorum, Nefesim mavi oluyor birden, Bir vapurun sesiyle uyanıyorum, Kozalaklar düşüyor, ellerime, Acıyor canım, Ve, Bir dilek tutuyorum, Acısada canım yokluğunda...varlığın her soluk alışımda...
Bir ses, Kim o, Senmisin yoksa? Bir dilek tutuyorum, ve...
yaz sıcağı dileği temmuzun göbeği çatlak ve umuda dikta edilen aşk tılsımları + resim + başlık + samimilik + duygu + sade akışın kopmayan bütünlüğü - imlâ boğumları sadeliğine gölge olan gereksizlikler ve yanlış kullanım biçimleri kutlarım
Bazen imkânsız olduğuna kendimizi çoktan inandırdığımız şeyler için çaba göstermek yerine içten içe kayan yıldızdan ya da bir parça fincandan akan telveden, bazen de dilek ağacına bağlanan çaputtan medet ummaktır biraz dilek dilemek:)) İstemektir, olmasını dilemektir, umut etmektir.. Peki bunun kime ne zararı var ki?! Sen! Yürek sevdalandığında, "ben"den fazla düşünülen yegane özne değil midir zaten? Ve der ki sevdalı, uğruna dilekler adayan, yokluğunda hüzünlerde olan 'Yürek', 'Şiir'; Ey sevdam, ey sevgili sen benim düşüncem, ruhum, soluduğum hava, umudumsun.. Sen, gözlerim, ayağım, elim kısaca sol yanımsın. Yok, yok ötesi! Yokluğunda da bendeki ben de var olansın ve hep sol yanımda olansın.. Yüreğin sesi, sevdası en yalın haliyle düşmüş dizelere.. Daim olsun yüreğiniz/sevdanız ve kaleminiz.. Dilerim acımasın/acıtılmasın artık yüreğiniz.. Saygı ve sevgilerimle...
Hissettirebildiysem bu güzel duyguları ne mutlu bana sevgili şairem. Bir dilek ağacına astım hayallerimi.Ey sevdam hadi tut şu çabutun ucundan ve getir bana seni...