(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDEMEZSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDEMEZSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gitmelerle bitmiyor gidişler. geride bırakılan sevgi damlaları yakıyor yüreği derinlemesine. takılı kalıyor gözler maziye. gidemezsin gitmek istesende sevgini alıp götüremezsin ya dercesine. özlem ve hasret dolu kokuların özlemleri siniş şiirinizin mısralarına. yüreğinize sağlık sevgiler saygılar.
Rabbim bu aşka “Ol”,demese idi Kaderimde seni, görür müydüm yar Son demde böylesi, bir sevgi varken Kaçıp gitmek sence, çaremidir yar
Ben sana vurgunum, rüyalar senli Baş koydum sevdana, çekemem eli El ver de çöz artık, kör’den düğümü Al götür istersen sürgünlere yar
Bahtıma kazmışken derince kuyu Oldun denizimde mutluluk yol’u İkiye bölünen, vefasız can’ı Tam olduk yarımken, bilmedin mi yar
Çek göz’e milleri, olayım âmâ Bağla zincirleri vur prangalarınla Zaten hayat acı, buruk bir mana Sen hiç kıymet vermez, sevmez misin yar
Bir eylül vurmuştu mızrabı oktan Çekip gitmek vardı bil ki o andan Gitseydim hazanın fırtınasından O zaman heveslenip gitmez miydim yar
Yüklendim çileden şeleklerimi Uzak tut istersen benden kendini Bir aşkı derunun, bir can öyle ki Gitmek istesen de,” zor” gidemezsin yar . Ağzına, yüreğine sağlık. Zevkle okudum bu güzel şiiri. Kalemin daim olsun. Selamlar…
Sanmayın ki gidene ağlar kadın! Gidenin giderken koparttığı yerdir onu ağlatan, orada bıraktığı yaradır. O yaranın hiç kapanmayacağını, kapansa bile izinin kalacağını bilir kadın; o yüzden ağlar. Ama bilir misiniz, ağlamak kadınları olgunlaştırır. Her damla, daha çok kadın yapar kadınları. Her damla bir derstir çünkü. "Gönül dostum güzellikler sizinle olsun.dost yüreğinize emeğinize teşekkürler,sevgilerimlee....
jalem aşkından delmiş dile Aşkıyla kalemi öfke kusuyor cekip giden yare Leyla gibi aşkından gelsede dile cile jalem cile Elbet sevdiğin gelecek bir gün dile [*I*]_(*I*) Kesip atamasın etten tırnağı Ezelinde bekliyor cekip giden o vefasızı Seviyorsa kalbinde kanayan sevdasını Kimselere anlatamıyorsa içindeki aşkı İsmini sayıklıyorsa düşlerinde her gece Neylesin caresin onu terk edip giden sevgiliyle Cile cile jelem cile sevdiğin gelir elbet dile cile selamlar canım arkadaşım harika bir şiir okudum etkilenmemmek mmkünmüdür bak şirin okadar iç açıtıyorki anlamak isteyen anlar hemen dile gelir benim gibi nağmeler döktürür adınıza yazdığım şiri kabul buyurur sanız sevinirim yüreğinize kaleminize ve şirinize tam puğan benden sayğılar arkadaşım.
Arkadaşım öncelikle sayfama hoşgeldin :) çok anlamlı çok güzel bir yorumdu. Çok teşekkür ederim . Paylaşımlarımızız devam etmesi dileği ile. Sevgi ve selamlarımla.
Çek göz’e milleri, olayım âmâ Bağla zincirleri vur prangalarınla Zaten hayat acı, buruk bir mana Sen hiç kıymet vermez, sevmez misin yar Bunlar ne güzel cümleler böyle üstadım. Beğenerek ve birazda imrenerek okudum. Kırılmasın kaleminiz.... Dostluğu paylaşmaya bende beklerim sayfama. Şiirlerimin öksüzlüğünü alırsınız müsait olduğunuzda. Her nefes DOST kalın lütfen....
ah le yar yar yine başımda sevdan ah le yar yar geceler kara zından ah le yar yar bir parçacık canım kaldı onuda sen al ......................... ah le yar ne güzel şiir yazdırmış ... sevgimle arkadaşım..
Ne yapayım sevda varsa ya da yoksa? Gelse de gelmese de aşk işkence. Bilmece çözsemde, çözemesemde Senle mutlaka bir yerlerde Ben koyacağım kanunları Sen uysanda, uymasanda yaşayacağım Aşkı doya doya. ... diyosunuz ve çok iyi ediyosunuz muhteşemdi jale hocam tebrikler... sevgiler...
Sayın Keskin böylesi bir sevgiden giden kendine zarar verir .Ancak son kıtanın ikinci dizesinde neden istersen git diyorsunuz anlayamadım sanki gitmesini teşvik edercesine demeyin öyle sözler üzülür sevdiğiniz.Aşk = çiledir.Yürekten seven herkes aşkın çilesine katlanmalıdır onu yük olarak görmemelidir hatta öyle zamanlar olur ki aşkta çile bile özlenir, hasret bile özlenir özlemler bile özlenir.Yazan yüreğinizi yazan kaleminizi yürekten seviyorum.Rabbim asla zeval vermesin.Bülent ARI/ANTALYA
YÂRE SESLENİŞ işte ancak bu şekilde şiirleştirilebilir diyor ve bu güzel eserinizden dolayı sizi tebrik ediyor,başarılarınızın devamını diliyorum değerli şair arkadaşım..SABAHI GÜZEL BİR ŞİİRLE AÇMIŞ OLSUM SAYENİZDE TEŞEKKÜRLER... Mustafa EROL