Şair ; Gözyaşlarını yüreğine akıtarak. Ayakta durmaya çalışandır, sevgisiz yapamayan Aşksız yaşayamayan, Sevdiği zaman kendi kendini imha edendir. Başka yüreklerin acısına ortak olandır.
Şair, Uçan kuştan, Kanat çırpan kelebekten Eylülde hüzünle düşen yapraktan, Nazlı nazlı yağan kardan. Hüzünlenen, sevinendir.
Şair; Gülden, Karanfilden, Gelincikten, Ele batan dikenden Kısaca; Yaşama dair tüm olguları yüreginde hissederek yaşayan Hayatın bir başka yönünü görebilendir.
Cemal YILDIZ İstanbul...... TARİH YOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİR KİMDİR? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİR KİMDİR? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair; Gülden, Karanfilden, Gelincikten, Ele batan dikenden Kısaca; Yaşama dair tüm olguları yüreginde hissederek yaşayan Hayatın bir başka yönünü görebilendir. YEREĞİNE DUYGULARINA SAĞLIK ÇOK GÜZEL İFADELER LE ANLATMIŞSINIZ ŞAİRİM.
Hayatın bir başka yönünü görebilendir. doğru , herkesin baktığı değilde, ayrı bir pencereden izleyendir hayatı, bu anlamda zordur şairlik, saygım, bu sıfatı hakeden ve yaşatan fikir ve yürek adamlarına sonsuzdur, saygılarla efendim güzel bir konu işlemişsiniz