İki parmak aşağısına sözüm üç değil yalnızca iki parmak aşağıyadır sözüm bir demircidendir aldığım nasihat iki parmak aşağısındadır hayat üç değil iki parmak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ PARMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ PARMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri beğenmek başka şeydir, şiir yerine koymamak başka... Şiir, kişilerin kırgınlıkları ya da hesaplaşmalarına neden kurban edilsin. Beğenirsiniz, söylersiniz; beğenmezsiniz, görmezden gelirsiniz... Ya da bir arkadaşın yaptığı gibi açık açık beğenmedim dersiniz.. Gerekçesini de kırmadan en azından mesajınızla izah etmesini becerebilirseniz; siz de, eleştirdiğiniz de daha sağlıklı düşünmez misiniz... Karşılıklı hınç çıkarma var gibi geldi bana yazılan yorumlar. Ne gerek var... Ha, şair dostum bu sitede haklısın benim de hoşuma gitmeyen alışkanlıklar var; hangisinde yok ki..? Ama aşağılamaya da hakkımız olmadığını bilmek zorundayız. İçimize sinmiyorsa yazmayız biter...
... ... "aşağıyadır" ... Türkçede böyle bir anlam ifade eden kelime hiç duymadım ... edebiyatın içerisinde de görmedim !...
... şiir değil elbet bu yazdığınız ... belli ki derin bir manası var ... belki bir yaşam kesiti ... görüntü puslu kardeş ... mazur gör yorumum budur !...
... daha anlaşılır ... güzel Türkçemizi ... ve sadeliği kullanarak ... arkadaşlarımızı incitmeden ... yoruma ve eleştiriye açık ... olmanız dileğiyle.....