Unutamadım Zaman su misali akıp geçsede Ben o güzel gözlerini unutamadım Ay hergecegüneşine kavuşurken Ben sana hasret kalmaya alışamadım Yağmurun toprağa sevdası gibi Benim sevdam hiç tükenmedi Balığın suya sevdası gibi Hala aşığım hala hasretim sana
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTAMADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTAMADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çırpınırken can içre sevda Nasıl kıyardım bana Nasıl bakardım nasıl yaradana İçimdeki senide öldürdükten sonra Aşkın alazlarında bire bin veren hiçlik tohumlarıyla Ölmeden doğmayı öğrettin sen bana Yine de hoşlukla kal sevgili Hoşluklarda kal Alıştım ben küllerden varolmaya.................... diyesim geldi benimde.Candan kutlarım buram buram hasret ve sevda kokan eserinizi.Saygılarımla.
şiirime şiir le yorum kattığınız çin teşekkür ederim keşke buram buram sevda kokan bu şiirleri yazmak zorunda kalmasaydım bu duyguları yaşamasaydım diyorum ama vakit çoktan geçti son gemide rıhtımdan ayrıldı.
Çırpınırken can içre sevda
Nasıl kıyardım bana
Nasıl bakardım nasıl yaradana
İçimdeki senide öldürdükten sonra
Aşkın alazlarında bire bin veren hiçlik tohumlarıyla
Ölmeden doğmayı öğrettin sen bana
Yine de hoşlukla kal sevgili
Hoşluklarda kal
Alıştım ben küllerden varolmaya.................... diyesim geldi benimde.Candan kutlarım buram buram hasret ve sevda kokan eserinizi.Saygılarımla.