(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RAMAZAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RAMAZAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah tez zamanda kavustursun Vatan borcu namus borcu ne mutlu sizin gibi hasretle bekleyen bir babasi var ben Asker siirleri okudugum zaman cok duygulaniyorum onlar hepimizin evlatlari bu Vatan onlara emanet ah Mehmetciklerimiz Ramazanlarimiz olmasa halimiz nice olurdu selam ve saygilarimla
Unutma askerlik bir tatlı anı, Yetiş, olgunlaş da anla hatanı Her şeyden üstün tut cennet vatanı Seni çok özledim canım Ramazan. .............................................. harikaydı ya inanın böyle güzel bir sesleniş okumamıştım babadan ogula.Allah onları hainlerin kurşunlarından korusun tekrar kavuştursun anaya babaya ...tebrik ediyorum güzel şiirinizi..
Özüyle,konusuyla,biçimiyle,kurgusuyla,söylemiyle... Yüzde yüz yerli... Bizim gönül telimize dokunan dizeler... Yine de benzeri azdır... Tebrikler... Saygılarımla...
sevgili hocam tek kelıme mukemmel ... sevgili ramazan kardeşime hayırlı teskereler dılerım ... vatan sana/ size emanet ramazan.... ... sevgi ve saygılar...
Vatan borcu namus borcu ne mutlu sizin gibi hasretle bekleyen bir babasi var
ben Asker siirleri okudugum zaman cok duygulaniyorum onlar hepimizin evlatlari bu Vatan onlara emanet ah Mehmetciklerimiz Ramazanlarimiz olmasa halimiz nice olurdu
selam ve saygilarimla