(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Göm kara bahtımı, ey gizli sırrım Düşürmez bilirim, sen baldan gözüm Fazilet kuşaklı nezaket gülüm Biçare ayrılığım, vuslatım sana
Riyakâr bir gönül, düşünce yere El verdi yüceden, büyük bir mana Hasretten bir aşkta, kopan fırtına Kalayım koy’unda, huzur ver bana
Masaldan geceler, destan yazarken Sinemde hayatın, kalbi sönerken Ah ettim hayırsız, hürmetsiz cana Attım o kuyuya, ölmez mi daha gecekten bir duygulu veyurek ve muhtesem bir kaleminiz var sairdost.kutliyorum.
sadece yürek değil yazılarada gözyaşı kokusu sinmiş. bu denli duyguların aktarılması, bir zamanlar yada şimdi belkide yarının acılarını satırlarda hıçkıra hıçkıra okudum. aslında kolay olanın ne kadar zor olduğu yürekten duyguların yaşarken nasıl acılara döküldüğünün apaçık feryadıdır bu duygu seline kapılmış giden her satırın her kelimen. anlamını yitirmeden o an yaşanan hüzünleri yazarkende an be an yaşandığının delilidir bu haykırış.seslendiren yürekde seste bambaşka güzellik katmış sesiyle ahenk veren yüreğe sağlık. sevgiler saygılar. yüreğine sağlık dost kalem.
Talan olmuş gönlüm, şimdi ihtiyar Son cemre son bahar, şimdilerde lal Karar verdi benlik, yürü intihar Dur dedi sevdiğim, can dedi bana
Su kadar berrak şiirlerin hası kadar akıcı,kalıcı duygunun,hüznün anlam kazandığı harika çalışması şair yüreği kutluyorum,yüreğine,kalemine sağlık.Saygı,sevgilerle.
ilhankoruyucu tarafından 9/2/2010 3:22:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Riyakâr bir gönül, düşünce yere El verdi yüceden, büyük bir mana Hasretten bir aşkta, kopan fırtına Kalayım koy’unda, huzur ver bana
Masaldan geceler, destan yazarken Sinemde hayatın, kalbi sönerken Ah ettim hayırsız, hürmetsiz cana Attım o kuyuya, ölmez mi daha GÜZEL ŞİİRİNİZİ BEĞENDİM...TEBRİKLER..OKUMAĞA DEĞER VE TAVSİYE EDERM..SAYGILARIMLA...
.......... Efsunlu geceler, ten olmuş yâre Sevdadan bir ayrı, tutulmuş ele Kurtulup kor viran sefil bir evde Mazim ol gönlümde, köşk dedi bana ... Güzel bir konu, güzel bir şiir. Tebrik ediyorum. Selamlar…
Şiirin özü, o içten içe yapayalnız döngüsü düşündürdü beni. "Son cemre son bahar, şimdilerde lal" Bazen karıştırır insan saate bakımıyorsa Günbatımlarıyla, şafak sökmesini Her adım bir başka umuttur ufka ardı ardına sıralanan bilemezsin ki adımlamadan... ...Sevgimle...
Masaldan geceler, destan yazarken Sinemde hayatın, kalbi sönerken Ah ettim hayırsız, hürmetsiz cana Attım o kuyuya, ölmez mi daha Çok güzel benzetmelerle dolu bir şiir olmuş.Kutluyorum seni.
Başa gelenlere gösterilen sabır, canı emanet bilmekten gelir.Kalpte Allah korkusu olmasa çekilen ızdıraplar insanı hayata küstürür,bir anlamı kalmayan nefese belki kendi elleriyle selvilerin yolu görünür. Ayrılığı vuslat bilen sevgiler vardır, onlar ki gizliden çağlayan bir pınardır.Böyle sevgiler hayallerde güller açtırır, o an dudaklardan döküleni ballar kıskanır. Sevgi öyle sihirli bir şey ki kalbi esir almaya görsün, söküp atmak ne mümkün! Unuttum seni ey vefasız demekle çoğu zaman alıştığımız tek şey aslında onsuz yaşamaya katlanmaktır.Sonradan pişman olsa da sevgiyi yarım bırakan,geçen zamanın değiştirdiği gerçeklerde sevgi baki ama vuslatın hazzına maniler vardır arada ve hicranın yaktığı gönül dön diye bülbül olur sayfalarda…. Ustaca kaleme aldığınız şiirinizi gönülden kutluyorum Jale hanım.En kalbi selam ve saygılarımla…
Göm kara bahtımı, ey gizli sırrım Düşürmez bilirim, sen baldan gözüm Fazilet kuşaklı nezaket gülüm Biçare ayrılığım, vuslatım sana
Riyakâr bir gönül, düşünce yere El verdi yüceden, büyük bir mana Hasretten bir aşkta, kopan fırtına Kalayım koy’unda, huzur ver bana
yüreğine sağlık kutlarım dizelerini harikaydı. hasret olmasa belki aşklar aşk olarak anılmazdı başka bir şey olurdu. aşkı aşk yapan hasretlerdir. sevgiyle
Talan olmuş gönlüm, şimdi ihtiyar Son cemre son bahar, şimdilerde lal .....Gönül ihtiyar olunca ten genç olsa neye yarar.Güzel bir şiir okumanın tadına vardım.Selamlar.
Ozan Ali senin oldu hayranın
Bir gün içeceğim soğuk ayranın
Helal olsun dedim tenin saranın
İçimden bir ukde git dedi bana
benden olsun selam ve muhabbetlerimle tepelerde görülmei gereken bir duygu seli