(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOBE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOBE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SÖZÜN ÖZÜ AZINDADIR DENİR İŞTE ŞİİR DE ÖYLE DİYOR,AZIM AMA DERYA KADAR MANİDARIM..YÜREĞİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK TEBRİK EDİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM.SELAM DUA İLE...
yani özeti şudur; her cümlenin başında-arasında-sonunda noktamala-apostrof-tipograf gibi işaretler olur onlara göre nefesimizi duraksatırız, cümlenin akışını sesimize uyarlarız...
şiir'in içliği hayat karmasını eksiltirken öznelerinden duraksız ve hızlı tükeldiğini varsaydım...yaşanmışlığın az-lı-ğı-yok gibiydi.
kutlarım çooookkkkkk sevdim
mavi_dans tarafından 7/27/2010 3:13:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
mavi_dans tarafından 7/27/2010 3:17:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
bizim ülkemiz organ mafyaciliginda en baslarda oynuyor israillilerle. efendilerimizin elleri kanlidir.polis ve hükümetler isbirlikci olmadan bir ülkede bu kadar cocuk kaybolamaz.
dingili cikmis bir halkiz. körler birbirini sobeliyor. tesekkür ve saygilarimla
Sevgili Ferhan..KIsacık şiirin o kadar derin mevzulara inmiş ki !!Gerçekten sobelendik... Ayrıca kayıp çocuklara olan duyarlılığın sana olan hayranlığımı dad da arttırdı..O güzel yüreğin sağ olsun,var olsun..Sevgim sonsuz..
GÜZELDİ..SAYFAMDA ARARSANIZ BİR " sobe" DE BENİM VAR ..O DA BU KADAR KISA..AMA ANLAM BAKIMINDAN EN UZUN ŞİİRİMDEN DAHA UZUN ANLAM YÜKLÜ BENCE..DOLAYISIYLA NE KADAR BEZEŞTİĞİNİDE GÖRMÜŞ OLURSUNUZ..ANLAMLI CÜMLERLE ÖRÜLMÜŞDİZELERDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..