Hergün önünden geçerdim de Bugün ilk kez,var geldi Büyükada...
Kadın bembeyaz eldivenliydi Geminin kalkmasına az bir/az kalkmıştı
Sanki başka yer yokmuş gibi Kuvvetli bir mıknatıs çekti Büyükada Vapurun’da ki beyaz eldivenli kadının Beni oturtuverdi tam karşı ki koltuğuna...
Gözüm önce şapkasına takıldı Sonra lüle lüle sarı saçlarına O seksen iki yaşındayım dedi gülümsedi Geminin hadi gidiyoruz diyen düdüğü ötüverdi İkisi de eskiydi ama denizdeydi...
Merak ettim, Hem seksenikisinde,hem denizde,hem neş’e sine
Tam o sırada kaptan kıyıya yanaşmıştı. Beyaz eldivenini çıkarıp el salladı.
**
İşte tam o sırada fark ettim Altına giydiği siyah ediveni,
**
Telaşlandım,hoşçakalın diyecektim, Döndüğümde kıyıda sadece eldiveni bulabildim, Göremesem bile el salladım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜYÜKADA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜYÜKADA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baktıklarımız ama göremediklerimiz veya fark edemediklerimiz...Her bakmak görmek değil ki.Geminin iskeleye yanaştığındaki sesi duyurttunuz.Bakın faytonlar da sıra sıra...Motorlar da öyle.Yörük Ali'ye taşıyorlar insanları...Bazılarının elinde üzüm paketi ve hemen rıhtımın karşısındaki fırından alınmış sıcacık bir ekmek, belki de biraz peynir veya domates...Yürüyorlar tepeye... Beğenerek okudum. Kutluyorum.
adanaın bu derece ihtişamını vede yıllar sonrada çocuklarımıza atlatacagımız muhteşem bir yer anlatıgınız ada şiiriniz bütünüyle muhteşem olmuş yüreginize saglık efendim
hayatın içinden bir kare.. seçici bir tanıklık.. ayrıntılara gösterilen özenli bir dikkat.. ve hoş bir öykü.. anlatım ve sunumuyla çok güzel bir şiir.. kutlarım dostum.. sevgimle..
Gözüm önce şapkasına takıldı Sonra lüle lüle sarı saçlarına O seksen iki yaşındayım dedi gülümsedi Geminin hadi gidiyoruz diyen düdüğü ötüverdi İkisi de eskiydi ama denizdeydi...
Merak ettim, Hem seksenikisinde,hem denizde,hem neş’e sine
Tam o sırada kaptan kıyıya yanaşmıştı. Beyaz eldivenini çıkarıp el salladı.
Sevgiler..