Gitti nazarımdan gönlümden ah gitti, Maksatlı yasak yaşanmadan bitti Her insan doğuştan sabidir amma, Sonradan değişir,başlar günahla yoğrulmaya Bir tane değildir Binlerce işlenir Kimi bilinir Kimi yıllarca gizlenir
Bilirsen sen kendini bil hakikat Sapma yolunu ,karşına çıksada mahlukat. Tekrar eyler durur verilen nasihat Kötülükler ayıklanır ,iyilikler doğduğu zaman.
Aç elini yalvar MEVLAYA Tek kurtarıcın odur,yürekten bağlandığında Kâr etmez verilen sözler Ant içilen yeminler
Vicdan’ın huzur bulur,eylemediysen hata Gönlüne nur doğsun,içinde olmasın cefa Gökten yerlere serilsin dualar Baştan başa defnedilsin türlü belalar.
Bir vesvelen ,bin sukut bulsun Bir hezeyanın sonunda gerçek olsun Çarpık insanlar kürelerde kitlensin Yağsın nesi varsa kainatın Lakin..... Bu sükûtun bitsin son bulsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNAH SONRADAN İŞLENİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNAH SONRADAN İŞLENİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir vesvelen ,bin sukut bulsun Bir hezeyanın sonunda gerçek olsun Çarpık insanlar kürelerde kitlensin Yağsın nesi varsa kainatın Lakin..... Bu sükûtun bitsin son bulsun.
güzel bir şiir yürekten kutlarım arkadaşım sevgiler...
merhaba:Çok teşekkür ederim canım inanın sayfama asarken önce tereddüt içinde idim yorumlkarı görünce memnun oldum. tekrar teşekkür ederim iyi ki gelmişsiniz. saygılarımla
Bilirsen sen kendini bil hakikat Sapma yolunu ,karşına çıksada mahlukat. Tekrar eyler durur verilen nasihat Kötülükler ayıklanır ,iyilikler doğduğu zaman çok güzel dizelerdi.kutlarım.selam ve saygımla..
Bir hezeyanın sonunda gerçek olsun
Çarpık insanlar kürelerde kitlensin
Yağsın nesi varsa kainatın
Lakin.....
Bu sükûtun bitsin son bulsun.
güzel bir şiir yürekten kutlarım arkadaşım sevgiler...