(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDAMET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDAMET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vicdanımı yakıp kavuran bir ses, Çınlar durur hala kulaklarımda. Ömür bitse bile geçmeyen heves, Hazin bir şarkıdır dudaklarımda.
Dinmedi bir türlü gözlerimde yaş, Akar çizgi çizgi yanaklarımda. Her günüm bir zehir, yüreğimde taş, İzi var yılların şakaklarımda.
Sebebim ne sensin ne dert ne hasret, Esir oldum kendi yasaklarımda. Fayda etmez artık bu son nedamet, Aradığım şimdi, uzaklarımda....
Harika bir şiirdi Ahemet Turgut bey; fakat analayamadım "Sebebim ne sensin ne dert ne hasret," peki o zaman garakça nedir üstat. El cavap "Aradığım şimdi, uzaklarımda... diyor genç şair hemşehrim. Kutluyorum. Harika.
yani hocam dedimki, Sebebim ne sensin ne dert ne hasret, Esir oldum kendi yasaklarımda. nedametimin sebebi, ne sen ne dert ne de hasret, kendimle bir türlü bitmeyen savaşım, kendimi aşamamam, kendimi anlayamamam ve anlatamamam, aslında bir pişmanlık, hasret şiiri gibi görünsede duygusal olarak çok derin, saygılarımla efendim
nasıl olur da böylesi bir şiir baştacı edilmez anlayamıyorum. elbetteki burada popülarite aranacak en son şeydir. fakat ortada böylesi bir emek varken bunun görmezden gelinmesi de insanı üzüyor doğrusu. seni yürekten tebrik ediyorum şair kardeşim. Allah bahtını açık etsin...