(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU GECE BİR ŞAİRİN KULAKLARINI ÇEKTİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU GECE BİR ŞAİRİN KULAKLARINI ÇEKTİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu gece bir şairin kulaklarını çektim yazacaksan adam gibi yaz dedim
yok öyle yorulmak yarım bırakmak öyle ucundan kıyısından öyle yalandan olmaz dedim..
bu gece bir şairin kulaklarını çektim seveceksen adam gibi sev dedim...
iyi yapmışsınız:)
da bu adam gibi erkek gibi lafını ben pek sevmiyom... adamlar kusursuz mu yani... ben insan gibi sevelim isterim... kadınlara denir ya bazen heyt be erkek gibi kadın ne kadar cesur... tüm erkekler cesur öyle mi... ya da harbi bi laf ediyosun karşı taraf takdir edicek ya adam gibi adamsın vesselam diyo... yok abi kadın gibi kadınım ben...feminist değilim ama takdir edilirken adamlık sıfatı kullanılmasın bir kadın için...
bu arada böcüklenmiş şiir adam gibi şiire adam gibi böcük takmışlar seçkiyi alkışlamak istiyorum... çok mutlu oldum... beğendiğim şiirlere ödül verilmesi ayrı bir mutluluk benim için:))
güzeldi şiir... bu konuyu tartıştık bugün bir dostla... adam gibi deyimleşmiş bir sözcük kalıbı imiş ... beni ikna etti yani... insanlığın en üst mertebesi gibi bişey...
adam gibi otur! adam gibi konuş! adam gibi yaz!
adam=erkek demek değilmiş... :)
nezaketiniz için asıl ben teşekkür ederim ı saygılar...
bakıyorum da hakikaten adam gibi yorum yazmışım:))))))