Gecenin karanlık bir köşesi, Sen, ben ve yalnızlık… Yarı saydam hayalet gibi dünya. Sensizlik ve sensizliğin içinde Yitirilmeden kendimi, seni arıyorum. Her ağlayışımın vahşi pençesinde, Bir kartal gibi söktüğün kalbim Şimdi senin kalbini istiyor… Bahtsız esen yellerle sesini Umutsuz bir yağmurla Seni arıyor gönlüm bitmeyen hayaller kadar. Tükenmeden, tükenmeyi düşünmeden sevdim ben seni. Bedbahtlaşmış yüreğimin, Bahtiyarsız bir köşesi var, Hayallerimde yıpranmış. Hatırlanmak istemiyorum belki bir daha seni, Tüm acıyan mazilerimle, Ama .... Sen yoksun artık, Hayallerin bile kayıp olmuş o bahtsız gözlerimde. Yanık resmin yüreğimde, Külleri mezar taşına kazılmış, beynim de. Ah! bir çıkartabilsem …. Unutabilsem !!! Lakin sen … Bakışınla hapsettin beni zindanlara… Doğrultamadım kendimi bir daha. Kurak yolları gözleye gözleye Unutturdu bana hayat yağmurun sesini de… Hele ki aşkımızın mehtabına, Her gece bekledim. O da senin gibi Gitti…… Bir daha da dönmedi. Kimi geceler Gözlerim seni yıldızlara benzetti… Orda buluyor seni… Kimi gecelerse Hüsranları akıtıyorum yüreğime. Her köklü çilem gibi. Sen de bir kök saldın yurduma. Her günüm kasvetti. Bahtiyar da hiç olamadım. Evet….. Ama sadece bir kez tebessüm edebilmiştim… Seni gördüğüm andı. O an sadece …. Maziler ne kadar da acı değil mi ? Hiç de hatırlamak istemeyiz. Çektiğimiz acılar,umutlarımız Oysa hayat acılarla meçhul değil ki Binlerce türlü şey. En iyisinde ,en kötüsüne Kim ne diyorsa onu desin… Nede olsa …. Koyun bacağı misali…. Yoksa yalan mı ?????
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİNE BİR HÜSRAN YAĞMURU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİNE BİR HÜSRAN YAĞMURU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.