(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
En Güncel Mesele? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
En Güncel Mesele? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
efektler kimin elinden, seslendirenler kim, konu ne bir dinleyici gibi oturursunuz kendi hayatınızın önüne meraklanırsınız, heyecanlanırsınız, sinirlenirsiniz de oysa kahramanı olduğunuz oyunda habersizken olanlardan, olacaklardan ağlarken ince ince siz, titrerken yarım yarım.. radyo oyunlarına benzer insan hayatı hep arkası yarın! arkası yarın! arkası yarın! kalemi kalbinize daldırırsanız kalemin ucunda bir tutam nem kalır. tükenmez kalem olması için o kalemi kalbinizden hiç çıkarmayın emi şairim ki güzel dizelerinizi hep okuyalım kutlarım sizi sevgimdesiniz hep saygımla...
ölüm gelince kapına beni ara cam kenarı şöför arkası yolda belde sıkılma... ... harikaydı dizeler bu ciddi konuya biraz esprili yaklaşmak istedim...saygımla...
'doğum' u da yanından ayırmasak dost.. ben güncel mesele değil miyim diye gönül koymasın :=)) müthiş anlamlı,muhteşem bir şiir.. yürekten kutlarım.. sevgim ve saygımla..