(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
o y s a b e n şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
o y s a b e n şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkes seni yağmurdan ıslandın sanıyor... Oysasen.... Onun aşkından sırılsıklamsın.................neden sani kimse anlamıyor.....Ali bey şiirr ve resim mükemmel.
Sevenler sevgililerine nice şiirler yazar, şairler zaten sevgi yüzünden şair olurlar ya hüzünleriyle veya sevinçleriyle şiirinizi kutlarım Yunus diyarından selamlar.
Herkes, şiir okuduğumu sanır, ben yürek okuyorum. Onlar, kelimelerde dolaşır, ben hisleri arıyorum. Bazıları, şiir yazdığımı sanır, ben yüreğimi yazıyorum. Çoğunluk, hassas kalbimi kör sanır, kalbimde şahin gözleri taşıyorum. Kısa şiirleri farklı seviyorum. Kısa ve özgün şiir bana da ilham kaynağı oldu. Bir dörtlük te ben yazdım. Saygılarımla
güzel bir şiir ve güzel bir fon resmi, kutlarım değerli şair dostum, teşekkkürler, siz varın yine şiirler yazın ki bizler de bu güzel şiirleri okuyalım sayenizde, teşekkürler, tebrikler, saygımla,selamlar...
Efendim mevsim sıcakmış,varsın yaksın bedenleri.Benim için fark etmez.Yumarım gözlerimi,engin dağların yücesinde bulurum kendimi.İstersem güneyde,istersem kuzeyde hissederim benliğimi ve mevsimlerin öfkesi yıldıramaz kalbimi. Yollar vardır iki gönül arası, ne zaman kendimdeyim meçhulden ibaret.Kalemimin ucu eziyet çeker beyaz sayfalarda sürünmekten,diğer yandan sevinir duygularımı kayda geçmekten ve bir kuş misali gönüllere uçmaya sebep olmaktan. Seni seviyorum,seni sevmeyi seviyorum bir tanem.Bak bulutların gölgesi geçiyor başımın üstünden ve gözlerinin rengini arıyorum içinden ve sana susuyorum.Yegane çilem yanımda olmadığın anlardır ve seni özlerken kalbim bir bardak suda seni içiyorum yudum yudum. Şiirinizi okuyunca bak yine dillendi bülbül.Şair gönüllerin hallerini çok güzel kaleme almışsın dostum. Şiirinizi bütün kalbimle kutluyor,selamlarımı sunuyorum…
ben herkesten kaçıyorumdur...
herkes uyuduğumu sanır
ben seni yaşıyorumdur...
herkes unuttuğumu sanır
ben seni ezberliyorumdur...
herkes sustuğumu sanır
ben şiir yazıyorumdur...
SİZ ŞİİR DEĞİL,HAYATI YAZIYORSUNUZ TEBRİKLER