(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Damla Gözyaşısın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Damla Gözyaşısın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÖZ ÇALIŞMADA ÇOK MANA..SERVİLERİM DİLE GELDİ YÜREĞİMDE Kİ SESTE!! SERVİLER SUSSUN GÜLLER AÇSIN O GÜZEL GÖNÜLDE TEBRİKLERİMLE SEVGİLİ ŞAİREM.SELAM SEVGİLER..
Öncelikle tebrik ederim. İlahi Esintilerin kalpleri okşadığı, bir anın bir asra bedel olduğu bu gece dualarda birleşmek dileğiyle, Kandilinizi Kutlarım selamlarımla
Üç dört aydır ortalarda yok idim. Demek yoklüuğuma çok üzüldün ağlıyorsun. İnsan bir haber verirdi ağladı mı. Evde sular kesik bi koşu kova kapıp gelirdik. Oldu mu şimdi. Ne ise şiirin çok acıklı ağlamamak için kendimi zor tutuyorum :)
Güzel iyi denecek kadar iyi berbat ötesi mükemmel bir şiir yüreğin dert gözlerin yaş görmesin. Ellerinse hep para ile dolsun. Sağlıklı kal kendine iyi davran. Hoş kal.
Hakkımda bahsedildiğinde hep derlerdi haşa sizden birde okuyacaklardan eşek kadar adammışım amma velakine ne hikmet ne şiddet bu celal pardon hatlar karıştı... ne hikmetse siz benim yokluğumu hiç farkedememişsiniz bu arada böyühler hep söyler damlaya damlaya su olur.
Yohluğuma gelince kendimi kaybettim derlerya öle bişe oldu ki desem inanmazsın onun için doğru söyleyim alıp başımı çohhhhh ama çoh uzahlara gitmiştim. Sağlığım iyi günler vızır vızır geçiyor hayat nasıl sorarsanız ezürüm deyişiyinnen gındıllanıp gidiyoruz. Eşsiz yorumunuz için teşekkür eder hoş kal derim
demek yoktun haa hiç farketmemişim tühh:)ne ağlıcam sana, hemen alındın üstüne ne yüzsüzsün ya hu:)şaka bir yana ,yokluğunuzun sebebi önemli birşey degildir inşallah.haa bu arada duanıza AMİNN dememek ne mümkün.teşekkür ederim güldüren yorum için...
demek yoktun haa hiç farketmemişim tühh:)ne ağlıcam sana, hemen alındın üstüne ne yüzsüzsün ya hu:)şaka bir yana ,yokluğunuzun sebebi önemli birşey degildir inşallah.haa bu arada duanıza AMİNN dememek ne mümkün.teşekkür ederim güldüren yorum için...
Sevgiden bir sızısın yüreğimde.. o sızıyla mutluyum , yaş olsanda gözlerimde.. konuşur sümbüller aşk bahcemde .. sen kokar çiçeklerim , adın hep sözlerimde..
Sen bütün gelinciklerden güzelsin.. bütün hercailerden daha özelsin.. sevgimi nasıl anlatsam yar.. bana uzanan sımsıcak bir elsin..
Gözyaşları, akacak yolu bulmuş ne de güzel. O yollar ki sevda ile beslenen gönülde ki gelincikler olmuş. Hani kıp kırmızı...Yüreği tam ortasında.Nazik, hassas, narin...İncinmeye, incitilmeye tahammülleri yoktur...Şurup yapmak için bir şişe içine topladığımız olmuştu küçükken...Nereden bilebilirdik ki yapraklarının ezilmesiyle ortaya çıkan renk ve sıvının onun kan damarlarının kesildiğini...Anladık, ama çok geç...Niçin çarçabuk solduklarını.Hercailer, nergisler, menekşe ve papatyalar, laleler...Hepsi, hepsi çok güzel çiçekler de ne yazık ki, hepsinin de ömürleri çok kısadır...Dilerim sevdalar öyle olmaz. Ve SERVİLERİNİZ... sevgili şair arkadaşım; " Bu dil ağzımda annemin sütüdür " diyen üstad;
"Fani ömür biter bir uzun sonbahar olur Günler hazinleşir, geceler uhrevileşir Teşrinlerin bu hüznü geçer ta iliklere Anlar ki yolcu yol görünür SERVİLİKLERE...
"Serin SERVİLER altında bir mezar neme yetmez" Demiş...
Bir diğer üstad da; "SERVİ, ahirete perdelik..." demiş.Tıp kı üç nokta yan yana olduğu gibi. Diyeceğim o dur ki; Sn.şair bu kısa ama çok anlamlı şiiriyle ders vermiştir. Tebrik ve teşekkürlerimle.
bir damla göz yaşı olabilmek ve yürek sesinde varlığını hissetmek ve doğanın bir parçasında yaşatabilmek sevdayı kısa lakin harika bir duygu şiiri tebriklerim kalben selam ve saygımla.
Servilerim dile geldi yüreğimdeki sesle…Kısa mis kokan şiir HARİKA OLMUŞ .. ALKIŞ İLE KUTLARIM iyiki dile gelmiş sevilerin yoksa bu şiir böylesi güzel de olsa ortaya çıkmazdı bak sayfaya güzel yansımış...
İçtenlikle yazılmış.Duygular dillendirilmiş.Ben en çok benzetmelerinizi bğendim.Gözlerde lalezar oluşu veya gamzelerin ağlaması gibi.Kutluyorum sizi.Yüreğimdeki sevgi damlalarını bırkıyorum sayfanıza.
sanki gecenin bir yarisinda sevgiler alev alev yanmis ve yukselmis bulutlara sonra yagmur olmus damla damla dusmus sol yanlara tebrik ediyorum harika bir siir okudum saygilarimla
Bir damla gözyaşısın gamzelerimde…
Sularım sevdamla, gönlümde açan gelincikleri.
Dile gelir bülbüller, sevdamı gördükçe.
Gelinciklerim, güle benzetip koklamandan incindi.
Hercailer vardı gözlerimde, lalezara döndü bahçelerim.
Servilerim dile geldi yüreğimdeki sesle…
ÖZ ÇALIŞMADA ÇOK MANA..SERVİLERİM DİLE GELDİ YÜREĞİMDE Kİ SESTE!! SERVİLER SUSSUN GÜLLER AÇSIN O GÜZEL GÖNÜLDE TEBRİKLERİMLE SEVGİLİ ŞAİREM.SELAM SEVGİLER..