Bu ara her şey huzur ile akıp gidiyor Biri sağdan diğeri ise soldan gidiyor Bu yeni zaman, eski zamana gebe kalmış Ebeveynler kökten çıkılmaz hayale dalmış.
Biz çoluk çocuk gidiyoruz ama nereye Ahlak düşmüş bulanık akan coşkun dereye Toplumda kurtaralım diyen duyarlı zat yok Çok kurnaz, boş kafasına sokabilsen sok.
Bebek para için yetiştirlmesin kaba Çocuk demez mi, nasıl yetiştirmiş bu baba Doğru ol der, her yalanı önüne sergiler Bu yüzden, yükseldikçe yükselir yergiler.
Sağlıklı baş sağlıklı düşünen bir beyindir Söyle be adam bu yalancı senin neyindir Aile yaptı, okulda saptı, şeytan kaptı Şimdiye dek okuduğum en kötü kitaptı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Okuduğum En Kötü Kitap şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Okuduğum En Kötü Kitap şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anne ile baba para uğruna çok kaba Çocuk demez mi, nasıl yetiştirmiş bu baba Doğru ol der, her yalanı önüne sergiler Bu yüzden, yükseldikçe yükselir yergiler.
valla anne ile baba para uğruna çok kabalar mı bilemem ama benim ebevenylerim hiç de öyle değiller...gönlü gözü tok ve bizi oldukça iyi yetiştirdiler... şiir çok güzeldi, resimde çok farklı ve güzel...ellerine ve yüreğine saglık değerli kalem...her daim saygı ile...
Çocuk demez mi, nasıl yetiştirmiş bu baba
Doğru ol der, her yalanı önüne sergiler
Bu yüzden, yükseldikçe yükselir yergiler.
valla anne ile baba para uğruna çok kabalar mı bilemem ama benim ebevenylerim hiç de öyle değiller...gönlü gözü tok ve bizi oldukça iyi yetiştirdiler...
şiir çok güzeldi, resimde çok farklı ve güzel...ellerine ve yüreğine saglık değerli kalem...her daim saygı ile...