(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
haYal'i şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
haYal'i şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fedakar yüreklere acı, ızdırap etki mi eder? Gerçekten seven bir yüreğin acıylada mutluluğu yakalayabileceğine inanıyorum.. Sevmeyi becerebilen gönüllere ne mutlu... Bir gün özleminizin bitip vuslatın gerçekleşmesi dileğiyle..Sevgi ile kal Hülya Hanımefendi..Ana Vatandan gurbete gönül dolusu selamlar ...
anılarımın her sahnesini düşlerimde yaşattığım _ÇOK DEĞERLİ İNSAN, MERHABALAR; UZUN ZAMAN OLMUŞ GÖRÜŞMEYELİ ..İŞ VE HAYATIN GAYLESİ DİYEREK GEÇELİM..SAYFANA UĞRAYAMADIĞIM ŞİİRLERİNİ DE OKUMAYA ÇALIŞACAM..EVET ŞİİR KISA GİBİ AMA ÇOK ŞEY İFADE EDİYOR..MAZİ VE ANILAR TATLI TATLI KAŞINAN YARAMIZ ...AMA BİZ BU YARADAN HEP MEMNUN OLURUZ DEĞİL Mİ..ÇOK ÇOK GÜZELDİ ANLATIM..YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM..
bitmeyen umudumla hecelediğim her günümde
seni özlüyorum ..
hasretinden yoğrulduğum kar beyaz gecelerde
tek sevdamsın ..
yudum yudum hayalini nefesim diye çektiğim
nerdesin.?
anılarımın her sahnesini düşlerimde yaşattığım
Fedakar yüreklere acı, ızdırap etki mi eder? Gerçekten seven bir yüreğin acıylada mutluluğu yakalayabileceğine inanıyorum.. Sevmeyi becerebilen gönüllere ne mutlu...
Bir gün özleminizin bitip vuslatın gerçekleşmesi dileğiyle..Sevgi ile kal Hülya Hanımefendi..Ana Vatandan gurbete gönül dolusu selamlar ...