(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tek GERÇEK sensin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tek GERÇEK sensin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O kadar yalanın ortsaında bir ada gibi kalmış gerçek... Ardından sormak gerek ıssız bir adada kalsaydın yanına ne alırdın diye. Gönlünden damlamış Şairin...
TEK GERÇEK = GERÇEK SEVDİDİR GERÇEK DOSTLUKTUR GERÇEK VEFADIR BUNLARA DEĞER VERMEYENELRE DE NE GERÇEK DENİR NE DE ......................... DEFTERDEN SİLERSEN BİR GÜN SİLİNİRSİN
Sayfama hoşgedin İsmail. Değerli yorumun için teşekkür ediyorum. . Evet gercekler çoktur ve yalanda bir gerçektir çünkü vardır. Her yürek kendi adına karar verir, bunu her ne kadar karşısındaki kabul etmesede. Yararımıza olan gerçeklerle içiçe olmak dileklerimle. .
Ziyaretin için teşekkür ediyorum sevgili Mahmut, beni şımatıyorsun. Daha iyiye ulaşmak adına herkesin yorumu, eleştırisi, tavsiyesi önemli benim için ve teşekkür ediyorum.
Evet öyle olsaydı tabikide güzel olurdu ama bunu sandıkla olmasada başka türlü başarabiliriz, yeterki isteyelim. Ziyaretin ve değerli yorumun için teşekkür ediyorum.
Hoşgeldin ve teşekkür ediyorum canım. Elbette yalan olmamalı ama Rabbimin yarattığına göre bir sebebi hikmeti vardır diye düşünüyorum ben, kimbilir O'ndan başka. Acısız sevgi olmuyor işte, demekki bundada bir hayır var. Bilindiği gibi acısız, dertsiz yaşam ancak CENNETTE ve Allah rızasını yaşayanların kavuşacağı yer muhakkak ve dilerim bizlerede nasip olur. .
Ne güzel yazmışsın Kaşif, Allah razı olsun. Bir yazı okumuştum seneler önce hiç unutmam,,, "bize verilen süre öylede geçecek böylede, o halde neden hayırlarla geçmesin" . Tabiki anlık ruh halimizle bir şeyler karalıyoruz işte ama gercekler hiç bir zaman değişmeyecek, dilerim Rabbimin rızası üzere yaşar ve son nefesimizi veririz. . Değerli yorumunla ihya ettin, muhabbetle kal.
Zıyaretin için teşekkür ederim Halil. Evet herkesin gönlünde bir SEN vardır, belkide bir kac tane, kimbilir kendinden başka. BUlmak iyi güzelde, onda kalmak işin zoru.
Evet, herkesin dogruları farklıdır ve kendıne göre önemlidir, cünkü kişi ya inandığı gibi yaşar yada yaşadığının dogru olduğuna inanır. Ama unutmamak lazım, tüm gercekler 'tek' büyük gerceği içinde barındırır. . Ziyaretin ve değerli yorumun için teşekkir ediyorum, selam ve sevgiyle kal...
Ziyaretin için teşekkür ediyorum şairim. Her zaman, dogru ve duygulu sözleri nasılda bulup yazıyorsun hayranım dogrusu. . Cuman ve Ramazan ayın dolu dolu geçsin diliyorum.
KUTLARIM GÜZEL DİZELERİNİZİ HER SENARYOYA RAĞMEN AŞK HEP OLACAK.............. YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
Ya; Buhranlar Anaforunda Beşer timsali ruhi psikolojiyi iyi tasvir eden muazzam bir çalışma....neden ya dedim; belki şiirlerini kıskanıyorum Abla....Kim bilir????
Günaydin Murat, nasilsin? Ziyaretin ve övgü dolu yorumun icin tesekkür ediyorum ama ben kim, senin siirlerimi kiskanacak kadar güzel yazmak kim. Sen; insan olarakda sair olarak da harikasin, bu kadar mütavazi olma lütfen. .
Yinede,,, güzel yüreginin yazdirdigi samimi sözler icin hakkini helal et, bunlara layik olmaya calisacagim insallah.
hüzünleri depo yapsan üzerine kilit vursan orada rahat dururlarmı ne dersin hüzünler olmasa hayatın tadı olmaz sanırım güneş devamlı olursa bulutları özlemek gibi güzeldi dizelerdi kısa z az özdü kutlarım sizi saygım sonsuz
Yalan da olsa, kısa da olsa sevgi senaryosu hayatın, kahramanları bizler......Harika bir şiir akmış yine yüreğinizden. Kaleminiz susmasın. Saygılarımla.....
ardı sıra bir köşeye.
üzerine bir de kilit vurmalıyım,
hiç açmamak üzere.
yıllardır aradığım sen oldun,
şimdilik kavuşamasam da.
zamana düşman hayallerimle,
avuturum kendimi öylesine.
hayatımın bütünü yalan bir senaryo olsa da,
içinde t e k bir gerçek var, o da sensin yine!
kutlarım efendim....selam ve sevgiyle...