(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEYLİM DÜNYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEYLİM DÜNYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şair dost BEKİR BEY sayfama hoş geldin safalar getirdin, onur verdin şeref bahşettin. Çok güzel ve anlamlı yorumuna teşekkür ederim. Saygılar, selamlar, sevgiler...
Değerli dost yorumunuza ve itifatınıza sonsuz teşekkürler ederim. Yorumunz sizn kalbinizn güzelliğidir. Selamlaerımı, sevgilerimi. saygılarımıadz ederim şiir dostu kardeşim.
Değerli hocam müsadelerinzle abeyim. Yunus diyarına kucak dolusu selamlar. Ayrıca şiire yaptığın çok kıymetli yorumun için teşekkür ederim. Saygılarımla...
Meylim dünya olup gezme, Ana baba dostlar üzme, Tevhit gerektir bak sana, Kendin bir dem, ondan çözme.
Cemal Rabbe nazar eyle, Hep Coşarak adın söyle, Hazır eyle sen kalbini, Belki sultan gelir böyle. DOST DERYA AKMIŞ YIKMIŞ YÜREĞİ DERİN ANLAM DOLU HAKİKATE AKAN HİSLERE SELAM...ESENLİKLER DİLERİM...
Değerli Hocam öncelikle sizi kalben seviyorum. Ne kadar iyisiniz. Hep var olun. Mutlu ve huzurlu yaşayın. Şire yaptığın değerli yorumun için teşekkür eder saygılarımı, sevgilerimi ve saygılarımı arz ederim.
Yüreğinize sağlık, ne kadar güzel yazmışsınız, "dünya malını neyleyim bana seni gerek seni demiş sevgili Yunus, aynen öyle, bir mendili bile götüremezken yanımızda bu yalan dünyaya meyil etmek de ne diye? Her iki yüreği de gönülden kutlarım. Muhteşemdi... Bütün Babaların Babalar Gününü can-ı gönülden kutlar, babalara, annelere ve de evlatlara hayırlı uzun ömürler dilerim...Sağlıkla selametle kalınız..
Süper harikasınız Cemalettin amcacığım. Her şiiriniz güzel tıpkı o temiz yüreğiniz gibi. Yeni bir okula tayin olmuşsunuz. Allahım hayırlı uğurlu eylesin. Güzel şiirleirnizi hep okuruz inşaAllah. Başarılarınız daim olsun. Ellerinizden öpüyorum. Saygılarımla selamlar.
BahadırBey tarafından 6/20/2010 10:09:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şu resimdeki bebek çok tatlı onu, yaratan ondanda tatlı. Değerli dost o hazin yorumunuza teşekkür ederim. Tayın oldum, gideceğim, fakat yaklaşık çeyrek asırlık beraber yaşadığım doaslarımda ayrılacağım. Yüzüm gülsede içim buruk. Bu vesile ile sevgilarimi, saygılarımı, selamalrımı arz ederim. Hürmütlerimae.
Meylim dünya olup gezme, Ana baba dostlar üzme, Tevhit gerektir bak sana, Kendin bir dem, ondan çözme.
Cemal Rabbe nazar eyle, Hep Coşarak adın söyle, Hazır eyle sen kalbini, Belki sultan gelir böyle. Üstadım güzel şiirinizi beğenerek okudum ,allah bizi yollarından ayırmasın ..saygılarımla.