Sevginin sıcaklığını duymayalı Bin yıl geçti sanırım Güzel günlerin akşamında Seviştiğimiz gecenin sonuydu
İşte o gün başladı Karanlıklarda kalan yüzüm Beni bana bıraktığında İsa’nın çarmıha gerildiği gündü İkinci ramses in sevdalısı Nefertiti’nin öldüğü gündü
Ne gülen gözlerim eşlik etti Ne takatsiz dizlerim Sinema sokağı çıkmazında Çiçero’nun sezar’a ikaz ettiği gündü
Gölgelerde kalmadım Yürümedim üstadın kaldırımlarında Bülbül figan etmemişti güle Aşık olmamıştın sen bir güneş yüzlüye Sende ben bin yıl sonraydım sanırım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İŞTE O GÜNDÜ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İŞTE O GÜNDÜ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
................. Sen bende esen bir fırtına değildin Nede depremlere kurban gitmişti iblis Birbirimizi sevdiğimiz gün Musanın turi sinaya çıktıgı gündü sanırım
aşkın ezeli ve ebedi olma özelliği nakış nakış işlenmiş dizelerle.. harikaydı dost.. kutlarım.. sevgim ve saygımla..
Her yeni şiirde bir başka güzellik bir adım daha ileribir düzey Bu şiir bir milat benim okuduklarım içinde. Yıllardır hiç usanmadan okudum bu güzel yüreğin hüznünü sevgisini isyanını. Ama gerçekten farklı geldi bana 10 yüzbin puancık verdim gitti...
Şiirsel anlamda hoş bir şiir...Biraz fazla tarihsel olsa da....Aşkın gökyüzüne sallanan silueti sanbki...Hani,hey aşk nelertnelerekadirsin,der gibi...
Ask üzerine duygular,eleştiriden muaftır kanımca... Yürek paresidir onlar,karşışlığı olsa da,olmasa da...Narin bir anlatımdı...Keyifle okudum...İlla bir eleştiri olacaksa,son cümlede ki "sanırım" bana göre bir fazlalık gibi durmuş şiirinizde....
Tebrikler ve teşekkürler,güzel ifade ve anlatımınız için...Kutlar5ım.saygılarımla....
AŞKIN BÜYÜSÜNE KAPILIP MANAYI UNUTAN VE AŞKIN SARHOŞLUGUNDA TAŞ KESİLENLER POPEİ İNSANLARI DEGİLMİY? MİTOLOJİK ÇAGDAN BU GÜNE ÖYLE ÇOK Kİ ÖRNEK AŞKA...KAH DELİCE TUTKU BOYUTUNDA... KAH SENDİGİNİ MABEDİ SAYACAK KADAR KUTSAYAN... KAH SEVDİĞİNİ HER CANLIDAN KISKANIP YOK ETMEYİ GÖZE ALACAK KADAR ÇILGIN VE ÇILDIRMA NOKTASINA GETİREN..
YANİ SEVGİDE AŞKTA DOZUNDA YAŞAR VE YAŞATIRSAN GÜZELDİR....
FARKLI LİRİK BİR ŞİİRDİ...
KALEMİNİZE YÜREĞİNİZE SAGLIK SELAM VE DUA İLE ŞİİRDOSTU...
Beden yanarken, yüce dağların en yükseğinde serinlemeyi…. Uçsuz, bucaksız bahçelerdeki güllerin kokusunu içine çekmeyi…. Aklın düşünebildiği güzelliklerin en güzelini…….. Sözün özü neleri hatırlatmaz ki o sevda ateşinin yandığı gün… Şiirinizi kutluyorum Jale hanım.Selamlarımla…