(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
................ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
................ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiiri şiir yapan ,okuyanın ruhundaki bırakdığı lezzettir.eğer şiir ruhu gezıntıye çıkaramıyorsa ve beyın düşüncelere dalıp ona eşlık edemıyorsa şiir olmaktan çok düz yazıdır yazılanlar..bu anlamda ben nezaman bu sayfaya gelsem ,ruhum gezınmekten yoruluyor..düşünceler beynımde dans edıyor..ve yorgunluktan bitap düştüğümde ise kalemımden şiirler fıskırıyor...bir kaç şiirimi şiirinizin ruhumda bıraktığı izlerle yazıldığını ıtıraf etmelıyım .sonsuz tşkler..
a_bugra tarafından 7/20/2010 3:18:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
İçinden şiir geçmiş bu sözlerin, belli. Ama içi geçmiş bu sözlerin, buda belli. Şiir geçip gitmiş. Dursun için çabalayan emeğe saygı, durlansın için beklemeyen sabırsızlığa da yergilerimle; olmamış...
Bu dediğinizden yola çıkmadığımı, aksine metnin içinde ışılayan bir sentaks gördüğmden sokulduğumu; bilmenizi istiyorum...Ama bu, metni kelime dzme'den öteye genede götürmüyor. Bana göre elbette...
a_bugra tarafından 7/20/2010 3:18:57 PM zamanında düzenlenmiştir.