Her şiir mutluluğa yazılmıyor canısı, Damarlarımda gezinen kandın. Zaman süpürse de kalır anısı, Ruhumun iksirine sevgini bandın. Serden vazgeçmeyi, kolay mı sandın?
İkimizdik bir elmanın yarısı, Meftun yüreğimde gizli canandın. Yüze dökülürdü saçlarının sarısı, Sözlerinle hicranıma dermandın. Zifiri gecelerimi, dolunay mı sandın?
Kaç mevsim yanacak, aşkımızın çırası? Sevinç saatlerimde en güzel andın. Ne kadar ırak olsa ikimizin arası, Umutlarımın sıcak sığınağı, handın. Bekleyiş mahzenlerimi, saray mı sandın?
Mavi düşlerimin masal perisi! Ayrılık tufanlarında çırpınan candın. Final için, gelmedi hiç gerisi, Gönül fethetmede, şereftin-şandın. Samimi duygularımı, alay mı sandın?
Kifayetsiz kalır şiirlerin serisi, Koca şehrin cazibesine mi kandın? Çıkar mı benim kadar seven birisi? Gözlerinden yüreğime akandın. Sevdamızı basit olay mı sandın? Seni unutmayı, kolay mı sandın?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Unutmayı Kolay mı Sandın? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Unutmayı Kolay mı Sandın? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.