/Şimdi gitmek var, zamanın derin kuytularına, o kuytulardan bir sesleniş var.
Alev olmadan gitmek lazım yanından./
__Ah sen. Siyaha bürünmüş sayfamda kal, gitme der gibiyim.
Ah sen. Çok zaman sonra gözlerimde seni bulmuş gibiyim.
(?) Nedir bu çaresizliğim? Gitmeler varsa senin yanından uzaklara. Sözcüklerimi kuma mu gömmeliyim -ah sen.
Siyaha bürünmüş bir aşk* adında benim için. Avuçlarımdan yükselen o ateş. Hiç hissettin mi ki. -yüzüne bakışlarımı. İsmini harflere böldüğüm zamanlarda bildin mi hiç. Gitme der gibiyim şimdi, hiç gitme. Ben zaten gitmelerdeyim.
"Ah şu sevdalı başım, nedir acı yağmuruna tutuluşların?"
- Bırak! -sinsin kokusu tazeliklerine. Ah tene değişi.. -bu mevsim aşk kapı arasında. Sanki aşk* değmiş gibi.. Adına aşk mı demeli? Seslenişlerde var bir yürek..
Belki de bilmeyecek hiç. O. Yİne mi aşk* düştü başa, ah. Solmalardayım.
Siyahının külüne tutulmuş gibi, tenim. Teninden kopamayacak aşk biriktiren içim. Bulmak ve kaybetmek.
Ah ne acı, yürek! - Gitmelerdeyim, alfabemin son harflerindensin sen. Adına acı yazacağım, beklemelisin. Bu mevsim belki de hiç böyle sıcak geçmeyecekti, yakıcı teninden.
Tekrar yaşar gibiyim. Ah, keşke gitmeler olmasa.
Ah keşke kal-san da gitmeden ateşinde tekrar tekrar kavrulsam.
Yağmurlar beni bulur şayet, gitmelerdeyim. Aşk ense başında bekler, beklese de çaresiz avuçlarım var benim, ağlamaklıyım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Siyaha Bürün(imiş) Aşk/ Ah! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Siyaha Bürün(imiş) Aşk/ Ah! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yağmurlar beni bulur şayet, gitmelerdeyim. Aşk ense başında bekler, beklese de çaresiz avuçlarım var benim, ağlamaklıyım.
Anlamadı, sustu.
–Siyaha bürünmüş bir aşksın.
Birileri Aşk'ı siyaha büründürmeseler keşke, ben de keşke dedim bue_white, keşke keşke demelere sebep olmasalardı, yazan şair yüreği kutluyorum, selam olsun yazan yüreğe, sevgilerimle...
güzel şiirinizi kutlarım
saygılarımla