Daha ilk bakıştan kıpır kıpır olur yürek Yıldırmaz dalgalı denizde çekilen kürek Martılar sesleriyle eşlik etsin havada Kadehi doldur, balıklar pişiyor tavada.
Mıknatıs gibi birbirini çekmeli kalpler Vız gelir o anda, yüksek dağ denilen Alpler Asırlar küçüldükçe küçülsün geçerken an Birbirine doğru kaynayarak aksın bu kan.
Tutku ile aşkını karıştırma sözlükte Kalbinden bakmazsan göremezsin, aşk düzlükte Kahır çeken bilir dersem; inan, yanlış olmaz Boş şişeden dökmekle, şarap kadehi dolmaz.
İltifat etmek yasak hem maddi hem manevi İçtenlikle söyleşmek mutlaktır ananevi Geçmişe bak, yarına ihtiraslı bir mum yak Aşkını da baş tacı olarak kalbine tak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Bir Tutku Değildir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Bir Tutku Değildir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BEN SALATA YAPAYIM SEN BALIK PİŞİRİRKEN SEN ŞİİRE DEVAM ET BEN MALI AŞIRIRKEN İÇKİLER SENİN OLSUN BEN MEZEDEN YİYEYİM YAZ ŞAİR HAYDİ YAZ YAZ İLHAM KAÇAR DİYEYİM
SENİN ŞİİRLERİN HEP İLHAM VERİYOR BANA BU ŞİİRLER GÜNÜN ŞİİRİNE LAYIK BİR TÜRLÜ GÖREMİYORLAR
SEN ŞİİRE DEVAM ET BEN MALI AŞIRIRKEN
İÇKİLER SENİN OLSUN BEN MEZEDEN YİYEYİM
YAZ ŞAİR HAYDİ YAZ YAZ İLHAM KAÇAR DİYEYİM
SENİN ŞİİRLERİN HEP İLHAM VERİYOR BANA
BU ŞİİRLER GÜNÜN ŞİİRİNE LAYIK
BİR TÜRLÜ GÖREMİYORLAR