(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİTEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİTEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dağılmışsa rüyalar en derinde Gerçekler hangi doğruda kalır Girdabın sarmalamışsa ruhumu Vuslatın hangi sözü öz kalır güzel şiirin gerçek duyguların değerini anımsatıyor anlamak işte ruhun derinliğine seyretmek gibi
Bir hırsın kölesi olmuşsa yüreği Halden anlamayan adama boş kalır Bir inat sen bir inat onda iken Arada ben gibi bir garip kalır
İnan dosum ben bu türlü şiirler yorum bile yapamıyorum.Çünkü bunlr sedece yürek sesidir.Dilerim herşey gönlünüzece olur.Gerkçe ne oursa olsun kabul edilebilir bir mantık değil bu.Yıllar sonra da olsa hiç kimse sormasa o yavru soracak bunu hesabını.İnat ve kinlerimize yavrularımızı alet etmenin gerekçesi olamaz.
Söyleyeceğim tek şey Allah'ım senin güzel kalbini görsün o güzelliğe yitirdiği güzelliği geri katsın inatları yok etsin ve mutluluğun fotoğrafı basılsın...Et tırnaktan ayrılmaz,bir yağmur gelir geçer,su gider kum kalır,sabır sabır sabır arkadaşım...
canım korkarak başaladım şiire sen merak etme canımın içi ayıran kul olsun ...allah ayırmasın senin evladın seni mutlaka bulur bir arkadaşıma bunu söylemiştim o zamanlar çok umutsuzdu ama şimdi evladı yanında özlemin vardır ama dayanmak mümkün değil bilirim hiç bir sevgi yerini tutmaz ama allah ömürler versin uzak olsun ama sağ olsun...Allah'ın adaleti mutlak yerini bulur güzel yüreğine hüzün değmesin...rabbim tez kavuştursun yavruna...
Bir inat sen bir inat onda iken Arada ben gibi bir garip kalır.... Çok soguk düşündürücü derin duygu seli kaleme güzel ama acı yansımış kalem tutuldu TEBRİKLER inş.manası açılım ile sonuçlanır
değerli kalem, ordakilerinde şartlarını düşünmek lazım biliyorum zordur gurbetlik hele evlat olunca,amagün gelince herkes yuvasını iyi kötü kuruyo bişekilde yollar ayrılıyor,teknolojiyle herşey yakınına geliyo,sağlıkları geçimleri iyiolmasını duymak, oda çok güzel birşey.üzülmeyin lütfen.
NE ŞEKİLDE OLURSA OLSUN EVLATLA ANASI ARASINA GİRENDE GİRENLERDE ALLAH HUZURUNDA NASIL HESAP VERECEGİNİ DÜŞÜNÜRLERMDİR ACABA?BUNUN NE AKLİ YANI NEDE İZAHI YOKTUR.PARAMPARÇAYIM ŞUAN ŞİİR DOSTU...ETİ KEMİKTEN SIYIRMAKTIR BU........
DİLERİM ADİL OLAN BUNUN HESABINI SORAR...YÜREĞİM DAGLANDI...OFFFFFFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFFFFFFFF
Bir hırsın kölesi olmuşsa yüreği Halden anlamayan adama boş kalır Bir inat sen bir inat onda iken Arada ben gibi bir garip kalır
Kutlarım Can dost, değerli şair, kanayan bir yürekten evlada hasret dizeleri olsa da yine de güzel dizeler okudum sayfanızda, emeğinize, yüreğinize sağlık, saygı ve sevgilerimle...
............... Bir hırsın kölesi olmuşsa yüreği Halden anlamayan adama boş kalır Bir inat sen bir inat onda iken Arada ben gibi bir garip kalır
bu sitemlerin döküldüğü yüreğin acılarını paylaşmak isterdim elimden gelseydi :=(((((( şiirinizi kutlayamıyorum bile dost..döküldüm kaldım.. belki dedikleri gibi sabır ve zaman herşeyin ilacıdır.. sevgim ve saygımla..
şairi garip kalsa da !
selamlar saygılar.