gözbebeklerimde gözbebeklerin ellerimde ellerin tenimde teninin sıcaklığını duysam zamanın en ulaşılmazına suikast yapsam sensizliğin anılarını darağacından sallandırsam öldürsem zaman dilimlerindeki sensiz manasızlığı sözlerinde erirken gözbebeklerinde canlansa yüreğim bir tek harfin içinde bin fırtına kopartsam... yaşamak!! yaşamak budur derim sensizliğin acısına düçar olacaksa zamanımı hiç üşenmem çeker vururum!! kendimi ve sensizlik kokacak o zamanı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BIRAKMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BIRAKMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gözbebeklerimde gözbebeklerin ellerimde ellerin tenimde teninin sıcaklığını duysam zamanın en ulaşılmazına suikast yapsam sensizliğin anılarını darağacından sallandırsam öldürsem zaman dilimlerindeki sensiz manasızlığı sözlerinde erirken gözbebeklerinde canlansa yüreğim bir tek harfin içinde bin fırtına kopartsam... yaşamak!! yaşamak budur derim sensizliğin acısına düçar olacaksa zamanımı hiç üşenmem çeker vururum!! kendimi ve sensizlik kokacak o zamanı...
şiirdi..hançer gibi..kurşun gibi.. şiirdi..yüreğe dayalı bir namlu gibi.. ve şiirdi..muhteşem.. kutlarım dost.. sevgim ve saygımla..
Off ki off...Hani damar şiir olur mu,olur,böyle olursa olur...Çok çok güzel ifadelerle,çok güzel bir duygu aktarımı..En azından bana öyle...Yaşam ve de ölüm çizgisinde ki betimlemeler,olmak ya da olmamak ile ince bir nüans farkı yaratmış anlatımınız...
Mükemmeldi,kutluyorum...Kısa anlatımlar da,zengin bir sunum yapabilmek öenmli bir başarı..Bir küçük ayrıntı,hani ilk dizede "gözbebekleri" iki kez kullanılmışken,6.dizede de gözbebekleri kullanılması,bana göre bir eksi olarak görünmekte.."Gözlerin" olabilirdi diye düşündüm sadece...Saygılarımla...
/////// kardeşim ben öyle yenilgiye yalnızlığa sensizliğe mensizliğe gelemem,ya benimsin ya benim .ya da benim değilsen bu dünyada benim işim yok. açık ve net konuşuyorum sensizlik koklayıp sensizliğin acısını çekeceksem yaşamakla uyumak kelimelerinin yerlerini değiştiririm uyurum daha iyi...jale
gene harika bir anlatım farkı,harika bir şiir duruşu...
bir tek harfin içinde bin fırtına kopartsam... yaşamak!! yaşamak budur derim sensizliğin acısına düçar olacaksa zamanı hiç üşenmem çeker vururum!! kendimi ve sensizlik kokacak o zamanı...
Kutlarım değerli şairim, beğeni ile okudum dizelerinizi yine, sevgilerimle...