(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.............. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.............. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geceleri gece yapan,şiirleri şiir şarkıları şarkı yapan aşktır...harset ve ayrılık kan bağıyla bağlanmışlardır yanlızlığa ve dolayısyle aşka.... ..ama tuhaf olan ne uykusuz geceler ne şiirler ne şarkılar değişitirmiyor hayattı ...onlar hukumsuz kalıyor ....sedece kanatıyor derın acılarımızı..bir şairin kaleminde olsaydı kader hayat böylemı olurdu dersın? nice aşklara yelken açardı yürekler ...her mutluluk başka mutlulukları mısafır ederdı kendı evinde ...isyan etmeyi unuturdu aşıklar ..ayrılıklar kalmazdı bu hayat denen boşlukta . tbrıkler şiirin muhteşemdi yine....
a_bugra tarafından 5/29/2010 12:54:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
haklısınız.. kalemin imasında hayat hep hükümsüz kalıyor
ilginç olan aslında ilginçte değilde))gerçek olan takındığı hükümsüzlüğü hükme çevirmekte kalemin elinde açıkçası her şeyi bir merkez yönetiyor o yüzden imada onun imasızlıkta..))
demek istedi şiirdeki satırlar anlaşıldığı içinde mutlu
Yaylım ateşinde İnadına
Tedirgin cesaretimle havalanıyor yüreğimden
Uçuk sızılar
Hasret çekilirken damarlarımdan
Yine feragat etti gece
Böldü uykularımı
aynı derde düşen hastalar aynı ah'ı çeker
yani
bütün aşıklara aynı kefen biçilmiş
ondandır belkide şiirlerinde kendimi bulmam
gönlüne sağlık güzel insan