*Rüzgârlarda bıraktım seni *kokunu bana getirirler diye *kaç gece, bilmem kaç gece *Kokunu getiren rüzgârlara *yenik düşüp ayazında üşüttüm *sen bilemezsin kadınım *ben seni koklayabilmek için, *ölümü seçtim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜMÜ SEÇTİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜMÜ SEÇTİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüzgârlarda bıraktım seni *kokunu bana getirirler diye *kaç gece, bilmem kaç gece *Kokunu getiren rüzgârlara *yenik düşüp ayazında üşüttüm *sen bilemezsin kadınım *ben seni koklayabilmek için, *ölümü seçtim.
*Rüzgârlarda bıraktım seni *kokunu bana getirirler diye *kaç gece, bilmem kaç gece *Kokunu getiren rüzgârlara *yenik düşüp ayazında üşüttüm *sen bilemezsin kadınım *ben seni koklayabilmek için, *ölümü seçtim.
Müdürüm,harika dizeler aşk adına....Kutlarım...Saygı ve selamlarımla...
*Rüzgârlarda bıraktım seni *kokunu bana getirirler diye *kaç gece, bilmem kaç gece *Kokunu getiren rüzgârlara *yenik düşüp ayazında üşüttüm *sen bilemezsin kadınım *ben seni koklayabilmek için, *ölümü seçtim.
SENİNİN İÇİN ÖLÜMÜ SEŞTİM ÇOK ANLAMLI AZ VE ÖZ YAZILMIŞ YÜREGİNE SAGLIK DEGERLİ ŞAİRİM
*kokunu bana getirirler diye
*kaç gece, bilmem kaç gece
*Kokunu getiren rüzgârlara
*yenik düşüp ayazında üşüttüm
*sen bilemezsin kadınım
*ben seni koklayabilmek için,
*ölümü seçtim.
muhteşemdi yüreginize sağlık kutluyorum saygılar