neden ismin dudaklarıma yapıştığında cismin dallarıma yaklaştığında heyecan üstüne heyecanlara kapılıyorum, asılıyorum tensel ipine ya da dibine kadar görme ihtiyacı hissediyorum seni?..
neden gün başlar başlamaz güzelliğini şiirden yana methetmek için kana kana fethetmek için ülkelerini şövalyeliğe soyunuyorum beyaz atıma binerek?..
neden senden başka bir gül koklamak dokunmak bir başka çiçeğe konmak bir başka kalbe yaslanmak bir başka dağa istemiyorum hiç?..
neden ikide bir aklıma geliyorsun neden durmaksızın deliyorsun aşk sınırlarımı neden cennetimdeki sevgilerimi içmek için cehennemi bile göz alıyorsun benimle ve neden dalıyorsun benimle her yusufi kuyuya bizim için göz göre göre zindanlar yarınlar(ımız)a gebeyken?..
.................................................... MehmetSelimÇİÇEK 26 Mayıs 2010,,,10.20 Mardin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDEN SEVİYORSUN BENİ?.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDEN SEVİYORSUN BENİ?.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
neden ikide bir aklıma geliyorsun neden durmaksızın deliyorsun aşk sınırlarımı neden cennetimdeki sevgilerimi içmek için cehennemi bile göz alıyorsun benimle ve neden dalıyorsun benimle her yusufi kuyuya bizim için göz göre göre zindanlar yarınlar(ımız)a gebeyken?..
Tebrikler, Yüreğine sağlık meselci, çok güzel dizeler okudum yine, sevgilerimile....
.............. neden ikide bir aklıma geliyorsun neden durmaksızın deliyorsun aşk sınırlarımı neden cennetimdeki sevgilerimi içmek için cehennemi bile göz alıyorsun benimle ve neden dalıyorsun benimle her yusufi kuyuya bizim için göz göre göre zindanlar yarınlar(ımız)a gebeyken?..
bu kadar çok şeyi göze alana sorulmaz be selim dost.. sadece baş tacı,gönül sultanı edilir.. harikaydı şiir.. kutlarım.. sevgim ve saygımla..
sevmek..nedenleri yutan bir akdelik sevilmekse bir paralel evren doğumu sevmeden sevilmeden olur mu güzel şiire alıştırdın be kardeşim artık durulur mu teşekkür ve selamlarımla
neden ikide bir aklıma geliyorsun neden durmaksızın deliyorsun aşk sınırlarımı neden cennetimdeki sevgilerimi içmek için cehennemi bile göz alıyorsun benimle ve neden dalıyorsun benimle her yusufi kuyuya bizim için göz göre göre zindanlar yarınlar(ımız)a gebeyken?..
Tebrikler...Güzel bir serbest şiir çalışması.1 puan -Kelimler çok güzel kullanılmış. 1 puan -Anlatım harika.1 puan -Konu ve anlatım itibariyle 1 puan -İmla hatasız gibi 1 puan TOPLAM:5 PUAN Kaleminize sağlık.Emeğiniz daim olsun. Saygı ve muhabbetle kalınız...
neden ikide bir aklıma geliyorsun neden durmaksızın deliyorsun aşk sınırlarımı neden cennetimdeki sevgilerimi içmek için cehennemi bile göz alıyorsun benimle ve neden dalıyorsun benimle her yusufi kuyuya bizim için göz göre göre zindanlar yarınlar(ımız)a gebeyken?..
gönül neden sorusuna hep yenik düşmüştür....... ama iyi ki/de yenik aşk nasıl oluşurdu yoksa
muhteşemdi dostum yüreğine sağlık saygılar............................
neden durmaksızın deliyorsun aşk sınırlarımı neden cennetimdeki sevgilerimi içmek için cehennemi bile göz alıyorsun benimle ve neden dalıyorsun benimle her yusufi kuyuya bizim için göz göre göre zindanlar yarınlar(ımız)a gebeyken?..
çok güzel dizeler gerçekten favorim oldu.. kutladım..