(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son yolcu... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son yolcu... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gecelerı beyaz yapan içimdeki aşk olabılır ..oysa yanlızlık hasrete bulaşmış bı hastalık edasıyla beyaz gecelerımızı sıyaha çevırmeye and içmiş gibi uğraşır durur...yarım kalan aşıkımıza vururda vurur...bır vedanın umuda kılıç çekmesi bütün hayatı parmaklıklara çevırır..oysa hayat böylemıdır?yağmurun sevdasına değilmidir aşkımız...
çok güzeldi ..tbrıkler
buda benden
Gecelerimi beyaz yapan içimdeki aşktır Ay gözlerime düşen bir yansıma Oysa Yalnızlık hasrete bulaşmış bir hastalık, Beyaz gecelerimi siyaha çevirmeye ant içmiş tokmak gibi Yarım kalan aşkıma vururda vurur... bir vedanın umuda kılıç çekmesiyle bütün hayatım parmaklıklarla çevrilir oysa hayat böyle midir? Rüzgarın sessizliğinde değil midir aşk?
Kan kızılı ayrılıklar gözyaşlarımız da sararır gönüller her aştan sonra bu yüzden kararır ayrılıklar gecenin en siyahın da hasret hayatın griliğinde saklıdır.. sanki aşksız hayatlar boşuna bir yaşanmışlıktır..
son bir nefes son bir gayretle yeniden tutunmak için hayata ayın yansımasına aldanma yarım bile kalsa içindeki aşkı yaşa… ama asla keşkeli gecelere inanma..
a_bugra tarafından 5/25/2010 11:21:01 AM zamanında düzenlenmiştir.
a_bugra tarafından 5/25/2010 11:23:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
a_bugra tarafından 5/25/2010 11:43:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
anlatımlarınız
hem yerli yerinde
hem çok şiirsel...