(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL GÖR BU HALİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL GÖR BU HALİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
teknik açıdan biraz yardıma ihtiyacınız var, ama bana göre şiir kumaşı güzel. az bir gayretle çok güzel şiirlere imza atacağınızdan eminim. başarılar dilerim.
Ey aşıkı dil gel gör bu halimi, Sürgün vermiyor çileli kaderim, Fikrin zikrimdir kanatma içimi, Esiyor poyraz silahsız askerim.
Uzat elini çok geride kaldım, Hayırlı sebep ver kendime daldım, Tenezzül ektin türkü nağme çaldım, Palanga vurur kendi ten benlerim.
Şuuru idrak eyle gözle kendimi, ALLAH ’ım yüzümü güldür zerremi, Aksın duygularım aşkın erdemi, Yollar belli olsun güvenli seferim.
Çıktığım merdiven çok dik çok kaygan, Gönül sazım dirilsin gizli ayan, Aşkın şevkim olsun gönülden beyan, Sevinci ruhuma gülden haberim.
Emin ellerin gökten indirdiği, Hakikatin ruh’a gülden bindiği, Acıları şem’in tez dindirdiği, Hanemde seyranı bayram edelim.
şiir büsbütünüyle harika enfes olarak yürekten dökülmüş beni çok etkiledi yürek sesin var ola haz ile okudum kalemin dik yüreğin nur ve serin olsun saygımla...
Şuuru idrak eyle gözle kendimi, ALLAH ’ım yüzümü güldür zerremi, Aksın duygularım aşkın erdemi, Yollar belli olsun güvenli seferim.
Kardeşim halidun! Sizinle tanışmaya vesile şiirlerimiz arasında muhabbet bulmak ve aşinalık sıfatımızı geliştirmek ne güzeldi.. ..Ve yollar belli olur sefer de güvenli.. Dualarımla
Aşk gemisiyle gönül denizinde ulvi bir istikamete yelken açınca mana aleminde ne inciler ne elmaslar tezahür eder Size has üslupla tefekkür ettiren bir şiir Allah razı olsun selamlar