(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hırsız... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hırsız... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Der ki 'Şair'; Ey insan, sen! Düşünen ve düşünce suçunu icad eden varlık.. Ey hayat/yaşattıkların/insanlar; Bir döner/e benzetiyorum sizi. Yeniyken yusyuvarlak olan ama kesildikçe ve küçüldükçe daha sert hatlara sahipleşen.. Sen ey hayat; onu/yüreği; o döneri kestikçe gücünü kaybedip zayıflar ama hatları da keskinleşir bunu biliyor musun? Ve sen zaman; zamandan süzülen bir damladır yaşamak dediğimiz süreç.. Bize tahsis ettiğin o incecik dilime, neler sığar.. Gençlik, olgunluk, yaşlılık, anılar, zafer, yenilgi, aşk...! Dinleyin her biriniz! Ne yaparsanız yapın, alın, kesin, doğrayın/acıtın.. Hırsız olun ister katil ama yüreğimi alamayacaksınız gene de o benim! Yenilmeyeceğim size! İlk kez geldiğimi sanıyorum sayfanıza!? Lakin iyiki gelmişim:)) Ne çok seviyorum böyle kısacık dizeleri.. Az satırlara çok anlam yüklenmesini.. Her bir sözcükte takılıp, durmayı, düşünmeyi, sorgulatmasını.. Güzeldi sn. şair güzeldi.. Kısa, az, öz'dü.. Büyük keyifle okudum.. Saygı ve sevgilerimle...
sera. tarafından 5/21/2010 1:34:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
sera. tarafından 5/21/2010 1:36:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
... kısa ve öz
... darası alınmış söz
... felsefesi derin
... hasılı kelam
... şiir !...
... saygılar,