(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ş e h v e t !!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ş e h v e t !!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz şiir olmaktan öte yol gösteren bir kılavuz da aynı zamanda. Ama hocam bu duygunun olması değil midir zaten yaratılmış olan her şeyin devamın sağlayan? Önemli olan onun hayvani yanını bastırmayı bilebilmek ve yine onu rıza-i İlahi'ye uygun bir hal içinde kullanmayı başarabilmektir. Taktir ve tebriklerimle hocam.
Çok Değerli Recep Bey Kardeşim. Evvelen, şiirime gösteriş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederim. Sorunuza evet diyorum. Nefis, şeytan, şehvet ve sair his ve duygular olmasaydı, İmtihan olmazdı. İmtihan olmasaydı, mahlûkat halk olunmazdı.
İmtihanın ne önemli yanı Rabbi tanımak, O’nu tanımak içinin azimli ve fedakâr olmak.
Bırak haramının şahsiyetsizliğini, Ve haysiyetsizliğini, Helalinin bile çekemiyoruz, Bin türlü rezilliğini,
Var mı dünyada Ondan daha büyük bir bela, Amma koşuyoruz ardından, Hepimiz delicesine hala.............NEFSİN KÖLESİ OLUNURSA İŞ KÖTÜ DOST....SEVGİ VE SAYGILAR...