Gözlerinde kül olduğumu hissediyorum, Hissediyorum senin gözlerinin esirliğinde Dizginsiz dalgalar mevcut zorba yüreğimde, Yüreğim senin kalbinden doğan gözlerinde
Gözlerinde benden habersiz kuşlar var şimdi, Gözlerinin içinde ağlayan bir ben var şimdi, Ben hükümsüz senin gözlerinde gezinirken, Senin gözlerinde masmavi bir ışık var şimdi.
Her anımdasın sen, her zerremde, her daim, Gözlerin odamda, dört duvarlarımda Gözerin buğulu damlalarla penceremde şimdi Gülücüklerin seni dinleyen kulaklarımda, Gülücüklerin seni düşündüğüm her anımda şimdi
Gözlerin odamdaki aynada beliriyor, Ayna sen oluyor, bense hiç kimse… Sen varsan ben tereddütsüz yok oluyorum, Varlığın beni sen de, maviğinde yok ediyor.
""Kendimde seni, sende beni buluyorum, Deniz gözlerinde ucsuz bucaksız okyanusları, Okyanuslarda ardı görünmeyen sonsuzluğu, Sonsuzlukta tekrar tekrar seni buluyorum… ""
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***BENSE HİÇ KİMSE…*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***BENSE HİÇ KİMSE…*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yanlış anlamazsanız bir Türkçe Öğretmen adayı olarak biraz daha kâfiyelere özen göstermenizi rica ederim...lütfen bunu bir tenkitten çok emekli bir öğretmenin önerisi olarak algılayın...amacım yermek değil...şiir olarak güzel sadece teknik konularda biraz daha seçici olmanızı istirham ederim...teşekkürler...saygılarımla...
oktayzerrin tarafından 6/28/2007 12:20:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gözlerin odamdaki aynada beliriyor, Ayna sen oluyor, bense hiç kimse… Sen varsan ben tereddütsüz yok oluyorum, Varlığın beni sen de, maviğinde yok ediyor
her şiirde yada düzyazıda üzerinde pervane olan kelimeler vardır... ve bu o esere özgü bir anlatım yaratır... "bense hiç kimse..." kendi başına şiiri sürüklemiş , keyifle okudum... başarılar :)
""Kendimde seni, sende beni buluyorum, Deniz gözlerinde ucsuz bucaksız okyanusları, Okyanuslarda ardı görünmeyen sonsuzluğu, Sonsuzlukta tekrar tekrar seni buluyorum… ""
SEVGİLİNİN GÖZLERİ ŞİİRİNİZDE KUTSALLIK KAZANMIŞ.NE GÜZEL BİR ŞİİR.KUTLARIM.TEBRİKLERİMLE
Güzelliklerin güzellikleri tamamlayabildiği bir şiir. Tebrik ederim. İzninizle önceden yazdığım "Bir Sen" isimli şiiri eklemek istiyorum. Saygılarımla.
Bir sen vardın hayatı böylesine yaşayacak O gözlerinin ışıltısında, Bir de sen! Bir sen yoktun yanımda; Hayat bir armağan hazırlığındayken bize Bir de sen!
""Kendimde seni, sende beni buluyorum, Deniz gözlerinde ucsuz bucaksız okyanusları, Okyanuslarda ardı görünmeyen sonsuzluğu, Sonsuzlukta tekrar tekrar seni buluyorum… ""
güzel bir anlatım. ...................tebrikler.............
Gözlerin odamdaki aynada beliriyor, Ayna sen oluyor, bense hiç kimse… Sen varsan ben tereddütsüz yok oluyorum, Varlığın beni sen de, maviğinde yok ediyor.
""Kendimde seni, sende beni buluyorum, Deniz gözlerinde ucsuz bucaksız okyanusları, Okyanuslarda ardı görünmeyen sonsuzluğu, Sonsuzlukta tekrar tekrar seni buluyorum
yüreğine sağlık çok çok güzel kutlarım sevgilerimle
""Kendimde seni, sende beni buluyorum, Deniz gözlerinde ucsuz bucaksız okyanusları, Okyanuslarda ardı görünmeyen sonsuzluğu, Sonsuzlukta tekrar tekrar seni buluyorum… ""
tebrikederim cok duygulu dizelerdi, yuregine , emegine saglik, kalemin hic susmasin