Ben dağların ardındaki o yerdeyim, Karanlık gecelerden de karanlıktayım, Uçsuz bucaksız sonu olmayan çıkmazlardayım, Bilinmezlik girdabına saplanmış kalmışım, Ve susuz kaldığım o dağların ardında, Tek sığındığım umudumla beraberim.
Sisli bir havada yola çıkmaya karar vermiştim. Beni bekleyenlerin hiç mi hiç farkında değildim, Tek derdim ardını merak ettiğim dağları aşmaktı, Ama her defasında bir sis perdesi, Önümü görmemi engelleme çabasındaydı.
Son soluğumu harcayana kadar pes etmedim, Her defasında engeller vazgeçmem için ısrar etti, Küçük bir düştü içimde beslediğim, Aşıcaktım ve görecektim o dağların ardını, Ama olmadı ne yaptıysam göremedim, O her zaman merak ettiğim yarınları…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'__DAĞLARIN ARDI___ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'__DAĞLARIN ARDI___ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben dağların ardındaki o yerdeyim, Karanlık gecelerden de karanlıktayım, Uçsuz bucaksız sonu olmayan çıkmazlardayım, Bilinmezlik girdabına saplanmış kalmışım, Ve susuz kaldığım o dağların ardında, Tek sığındığım umudumla beraberim
umudumuz yarınlardan..ama farkı yok bugünden yaşadığımız anın kıymetini bilmek lazım.yarınlar bugun bugünler dün olucak..şiiriniz içten dizelerden oluşuyo tebrikler şaire ve şiire
Aşıcaktım ve görecektim o dağların ardını, Ama olmadı ne yaptıysam göremedim, O her zaman merak ettiğim yarınları…
Kutlarım sevgili şair, Yarınlar bizim için hiç bitmez, her yarın ardında bir yarın saklar, göreceğimiz son yarında, Yavaşça kapanacak gözde kapaklar...
Son soluğumu harcayana kadar pes etmedim, Her defasında engeller vazgeçmem için ısrar etti, Küçük bir düştü içimde beslediğim, Aşıcaktım ve görecektim o dağların ardını, Ama olmadı ne yaptıysam göremedim, O her zaman görmek istediğim yarınları… bellimi olur gün doğmadan neler doğar bide bakmışsınızki hayal ettiğiniz yarınlardasınız ..an gelir dünü bile özler insan sevgiyle kalın kaleminiz daim olsun
Son soluğumu harcayana kadar pes etmedim, Her defasında engeller vazgeçmem için ısrar etti, Küçük bir düştü içimde beslediğim, Aşıcaktım ve görecektim o dağların ardını, Ama olmadı ne yaptıysam göremedim, O her zaman görmek istediğim yarınları…
Kutlarım bu okunası dizelerini ilgi ile okudum ve haz aldım