Kolay işler, cazip gelir asalak tiplere Sıfatları koy, sığmaz zamir ile kiplere Laf lafı açar, ama sözü manidar görme Manadan çok yüksekte örümcek ağı örme.
Bak durulmuyor sular, boyna takalım yular İnsan ise, yakışır saf ipekli şık fular Azarsa çekelim çok sert, olmasın bize dert Ancak, her ortamda mert olana olalım mert.
Kibirli yüksek dağlara löp, löp tipi yağar Her dalkavuk, mutlaka alık bir inek sağar Haz alan toplumlar, donar kalır yarı yolda Hakikatli us, mantık arar sağ ile solda.
Aslan dediğin, yaşar özüne öz katarak Tilki ise, temel değerlerini satarak Çakal dalar çayıra; leş ayıra, ayıra Hak, hukukla çıkmak gerek; dik yokuş bayıra.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dik Yokuş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dik Yokuş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaç canmaz oynuyor siyaset denen ipte Kaç vatandaşın pulu parası var ki cepte Çare arayan sağda solda kıvranır boşa suratlar duvar gibi meymenet yok bu tipte
Selam değerli dost, uzun süren ayrılıktan sonra yine sizlerle birlikteyim, elimde olmayan nedenlerle bir süre sadece şiir ekledim, ekleyebildiğimce, her zaman ki tadında güzel dizeler okudum sayfanda, sevgilerimle...
Kaç vatandaşın pulu parası var ki cepte
Çare arayan sağda solda kıvranır boşa
suratlar duvar gibi meymenet yok bu tipte
diyorum bende usta saygılarımla