siyah bir geceye ram olan aşk; bir güle haram dı ancak, ve bir de saten dokunuşlara... korkmadan bak aynaya gözbebeklerinde gördüğün mavi ışık, sana hep beni hatırlatacak. usul usul çöz düğmelerini yakamozların ve gör, bak dudaklarım hicrinle nasıl yanacak... damarlarında rehin kalmış bu yorgun düş bohem bir hayata kucak açacak…
k/aralama nikabını aşkın bir kez daha adına yazılan her bir mısra düşüp kasıklarımdan bundan sonra toprak olacak ancak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
üç noktadır her veda... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
üç noktadır her veda... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kelebeklerin düşündüğünü görmedim, hoş düşünce görülmez yaa :) ama çok sır var kelebekte ; ömürlerinin az oluşundan mıdır çiçekten çiçeğe koşmaları, kısacık ömre tüm güzellikleri sığdırmak için... ya da bir an önce gerçek olana kavuşmak için midir pür telaş halleri...
evet her ne hikmetse vedalara son noktayı koyamıyoruz... aşklara da... ya ünlem işreti ya da parantez açarız ya iki nokta ya da dediğiniz gibi üç nokta... çarparız toplarız eşitleriz ama asla bölüp çıkaramayız da...çok güzeldi kutlarım saygılarımla...
... hep ünlemini bekledik birde .! tutunacak bir dal soluk alacak bir nefes gibi hiç yoktu ünlemi sadece üç nokta... buzul- ölüm- mezar bile kabul etmedi oysa böyle vedaları... derlerki araf'ta ki çığlıklar o seslerdir... mükemmeldi..sevgiler saygılar...
az yaşar diye
kanatlarının
bir ucundan
aşk a tutturmak niye...
hele mevsim de acımıyorken hal lerine...
kelebeklerin düşündüğünü gördün mü hiç Şaire
onlar yaşar aşkı alabildiğine...