yıllar sonra sana geleceğim bir gün kucağımda demet olmuş renk renk çeşit çeşit kır çiçekleri... yüreğimde kat kat hasretten harman sevgim... gözlerimde her an yeniden doğmuş akmış, birikmiş top top zümrüt olmuş evrene yeşilyeşilgülen sevda pınarımın damlaları içimde sana kavuşmanın vuslata yaklaşmanın sevinci kollarım ardına kadar kocaman açılmış sana geleceğim... belki bu buluşma bu özlenen an hayal edilen mutluluk vuslat olmayacak hiç... hiç olmayacak gerçekleşmeyecek güzelim. ben yaşadıkça hayal edebildikçe seni görmeyi düşledikçe seni bu kadar istedikçe umutlar hiç solmayacak hep var olacak taptaze kalacak benimle yaşayacak yaşatacak beni sevgilim... çünkü ben seni “ÖYLESİNE “ değil “ÖLESİYE...” sevdim... bir kez için bir seferlik için bir ömür için değil, sonsuza dek yaşamak senin olmak için sevdim. o denli... evet, o denli sonsuz sevdim. sana gelip sende kalıp sende ölmek için sonsuza dek seninle aşkın volkanına atlamak sevda lavları olarak akmak o lavlarla evrene taşıp tüm evreni sarıp volkanik ve de granit bir kaya olmak, olabilmek... olabilmek için sonsuza dek seninle o kayada var olmak istedim. bütünleşmek... ve de sevdamızın heykelinde kalmak sonsuzlaşmak o granit heykelde. Sen olmak istedim sevgilim Sen olabilmek Seninle yine sen...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİNLE SONSUZ OLMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİNLE SONSUZ OLMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
COŞMUŞTA SONSUZLUĞA AKMIŞ GİDİYOR DİZELERİNİZ...
EĞİLİP TE BİR AVUÇ ŞİİR İÇMEK NASİP OLDU...
GÜZELDİ...
EN DERİN SEVGİ SELAM VE SAYGILARIMLA...