(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Bir Ömür....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Bir Ömür....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet,her şeyi dert etmemek lazım ama... Bu arada, dileğiniz sizin için de geçerli:) Dileğiniz için ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim... Saygılar,selamlar
Mezar üzerinde,dikenli güller yine senden habersiz,bütün günler
hüzünle doldum bu saatte, toprak sarınca bedeni!... daldım gittim taa nerelere... neyse ben tebrik edip hayellerden sıyrılayım çünkü şimdi bunları kaldıraram... saygılarımla dost şair....A.E.O.
Bunları kaldıramam diyorsunuz ama,ölümü hiç aklımızdan çıkarmammız lazım,her zaman aklımızın bir köşesinde olmalı bence.Çünkü her adımımız bizi ölüme yaklaştırıyor... Kusura bakmayın,yine içinizi kararttım ama:) Çok teşekkür ederim,güzel yorumunuz için...Saygılar,selamlar.AEO ...
ayrı ayrı yaşarken dünleri, bu günler kendini bıraktı sonsuzluklara hayali gönül perdemizden ömür trenleri gelip geçerken uyanılmamış uykularda uyumaktı düşlerimiz ve varsın mezar toprağımda dikenler bitsindi ben düşlerimde dünkü gülüşlerimle uyurken... bu güzel dizeleri okuyunca aklımdan geçenler döküldü klavyemden sayfanıza kabul buyurun lütfen. her dem saygımla.
Bu harika dizeler kabul edilmez mi hiç,koydum başucuma... Bu dizeleri yazmanızda ufak bir etkim olduysa ne mutlu bana...Çok teşekkür ederim bu değerli yorumunuz için...Saygılar,selamlar...
Senden habersiz,geçiyordu günler dostun değildi, güller ve dikenler
Geldin dünyaya
Bir yudum süttü, en büyük hayalin bilmedin,aslında bir ömür içtin
Sonra çocuk oldun
Rengarenk,bir gökkuşağı altında yetmişini çizdin,yedi yaşında
Ve kanın delirdi
Yetmedi,ne sabah ne de akşamlar Kalbini,dünya ile daralttılar
Alıştın yaşamaya
Acılar,tat verdi bencil ruhuna tuz bastın,en büyük yaralarına
Anladın hayatı
Yedi yaşında,çizdiğin günleri ayrı ayrı yaşadın,tüm dünleri
Ve toprak sardı bedenini
Mezar üzerinde,dikenli güller yine senden habersiz,bütün günler
İnsan dünyaya geliyor,yaşıyor yaşamak zorunda olduklarını.İstediklerini yaşamıyor,sadece yaşamda karşılaştıklarını yaşıyor.Acısıyla,tatlısıyla.Bir gün gelip nefesler tükeniyor.Bunun vakti de belli değil.Düşündürücü ve çok anlamlı,harika bir şiirdi.Tebrik ederim değerli şair,selam ve saygılar benden..
Evet insanlar istediklerini yaşayamıyor,dediğiniz gibi "yaşamda karşılaştıklarını yaşıyor"...Çok teşekkür ederim,bu değerli yorumunuz için.Saygılar,selamlar...
tuz bastın,en büyük yaralarına
Duygurın dizelere aktarımı çok güzeldi.
Beğenerekokudem.
Duyarlı gönlünüze selamlar.