değerli bir varlığa an be an tekabül ettiğim, dünya benim için altı günde yaratıldığı, cin melek alizatıma secde ettiği için...
kalbime aşkı damar damar aşıladığı, içime sevgi damlalarını yağmuryağmur serptiği, dışıma rahmetini her hal(im)de sardığı için Allah...
nimetlere güzelliklerden ne yana ne varsa müşerref görüldüğüm, toprak özünden sadık sadık meydana geldiğim, en doğrusu sonsuz yurt olan cennetle müjdelendiğim için kendimi çok mu çok seviyorum...
............................................ Mehmet Selim ÇİÇEK 30 NİSAN 2010,,,10.37 Kerboran
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİMİ SEVİYORUM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİMİ SEVİYORUM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair doğru söylüyor.İnsanoğlu yaratan tarafından değerlendirilmiş ve kainata sevgiyle gönderilmiş bizi bu kadar seven yüce Allah acaba kulları tarafından bu takdirin farkındamı insan değerini bilseydi yaratana kulluğunu tam yapardı o yol ki huzur yoludur.Layıkı veçile yapıldığında hak hukuk ve adalet tahakkuk eder bu günkü huzursuzlukları yaşamazdık.Güzel şiirinizi beğenerek okudum.Kutlarım şairini puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
nimetlere güzelliklerden ne yana ne varsa müşerref görüldüğüm, toprak özünden sadık sadık meydana geldiğim, en doğrusu sonsuz yurt olan cennetle müjdelendiğim için kendimi çok mu çok seviyorum...
güzeldi kendinizi sevemeden mükafaat göremiyorsunuz.Hani bir söz var.Cennet ucuz değil,cehennemde lüzumsuz değil denir.Cenneti kazanmak çok ta kolay görünmüyor :) güzeldi düşündürücüydü yüreğinize sağlık saygılarımla.
güzel bir deyişler olmuş üstrat.. ufak bir katkı size.. biz halifeyiz ..tabi sevecegiz yaradılmışıda yaradandan ötürü..işte o zamn islam ve insan degerli kılıncaktır..
Pek inandırıcılık yüklenememiş.Sözlerden ibaret kalmış.Size verilenler var siz neredesiniz.Siz ,size verilenleri sevmişsiniz sanırım.Bu şiir ancak ŞÜkür olur sevmek değil.
değerli bir varlığa an be an tekabül ettiğim, dünya benim için altı günde yaratıldığı, cin melek alizatıma secde ettiği için...
kalbime aşkı damar damar aşıladığı, içime sevgi damlalarını yağmur yağmur serptiği, dışıma rahmetini her hal(im)de sardığı için Allah...
nimetlere güzelliklerden ne yana ne varsa müşerref görüldüğüm, toprak özünden sadık sadık meydana geldiğim, en doğrusu sonsuz yurt olan cennetle müjdelendiğim için kendimi çok mu çok seviyorum
Ustaya özel nefis dizeler okudum kaleminizden, kutluyorum...
insan olduğum için...
insanlari sevmem icin once kendimi sevmem lazim
tebrikler ..kalemin var olsun saygilar