Bu işin sonu hem kârlı, hem de çok zararlı Olmak isterim, vatana gönülden yararlı Pis çakal ile tilkilere hiç aldırmadan Hatta lanetli şeytanı bile kaldırmadan.
Ödül ve bedel üzerine kurulmuş feza Ezelden sonsuza böyle akacak ceza İlim ile dilim hep birlikte marş etmeli Aç kalmasın, yetim çocuğa dahi yetmeli.
Almak ile vermek iki zıt kutup olaydır Hazır lokmaya konmak, baldan tatlı kolaydır Kollananla kollayan aynı gemide tayfa Korku yüzünden, hiç açılamaz beyaz sayfa.
İlk hedefin, tüm ederi varışta ödenir Bütün ara yiyecekler ise soğuk yenir Öde kendin öde, kalmasın soyuna miras İstiklâl uğruna bitsin, bitmeli ihtiras.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstiklâl Uğruna şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstiklâl Uğruna şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk hedefin, tüm ederi varışta ödenir Bütün ara yiyecekler ise soğuk yenir Öde kendin öde, kalmasın soyuna miras İstiklâl uğruna bitsin, bitmeli ihtiras.
Can dost,mükemmel dizeler bunlar..Yürekten kutluyorum sizi
İçeriği ve mesajlarıyla güzeldi,
Sağlıcakla...