Niye gönlüm üzgünsün, başkalık var halinde, Neşen gitmiş dert gelmiş, gülmüyor hiç yüzlerin, Dalgın ve de durgunsun, kim var hayallerinde, Söyle ey gönlüm söyle, neden dalgın gözlerin.
Vuslat’ mı düşündüğün, yolda bile giderken, Ayak sürür gidersin, yolda bile yürürken, Of puf deyip puflarsın, halin nedir sorarken, Söyle ey gönlüm söyle, derdin bitmez mi söyle.
Şen şakraktın bir zaman, ne oldu o neşene, Gördüm ki hep üzgünsün, yanmışsın sen derdine, Hep üzülüp durmakla, ne geçecek eline, Kendini koyvermişsin, derdin bitmez mi söyle.
Ey benim dertli gönlüm, sararıp soldu yüzüm, Artık hiçbir kimseye, geçmez oldu sözüm, Vaktim geldi mi yok ‘sa, söyle ey iki gözüm, Gider mi ahrete benle, derdim bitmez mi söyle.
Rahat etmez şu Yüksel, her gün ufka bakmazsa, Rahatlar gönlü her gün, gidip ufka ağlarsa, Gün doğmuş gün batmış, ne fark eder dert çoksa, Söyle ey gönlüm söyle, derdin bitmez mi söyle.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söyle ey gönlüm söyle. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söyle ey gönlüm söyle. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rahat etmez şu Yüksel, her gün ufka bakmazsa, Rahatlar gönlü her gün, gidip ufka ağlarsa, Gün doğmuş gün batmış, ne fark eder dert çoksa, Söyle ey gönlüm söyle, derdin bitmez mi söyle.
Dertlerin öbür tarafata biteceğine dair rivayetler ama yinede kesin değil. Ellerine yüreğine sağlık şair arkadaşım. Beğenerek okudum. Sağlıcakla kalınız...
Rahat etmez şu Yüksel, her gün ufka bakmazsa, Rahatlar gönlü her gün, gidip ufka ağlarsa, Gün doğmuş gün batmış, ne fark eder dert çoksa, Söyle ey gönlüm söyle, derdin bitmez mi söyle. Yüreğine sağlık dost şair.Nefis şiirnizi kutladım selamla
Söyle ey gönlüm söyle, derdin bitmez mi söyle. ......Gönüllerin derdi bitermi dost.Hepsinin derdi ayrı ayrıdır.Bü güzel dizeleri yazan yüreği,kalemi kutluyorum.Müzik dersen ayrı bir güzellik katmış esere.Selamlarımla.
Ey benim dertli gönlüm, sararıp soldu yüzüm, Artık hiçbir kimseye, geçmez oldu sözüm, Vaktim geldi mi yok ‘sa, söyle ey iki gözüm, Gider mi ahrete benle, derdim bitmez mi söyle.