Kim derse desin, sevdi gönül en güzelinden, Hep aşkla yanar şimdi gönülsevda çekerken, Neyler bu gönül şimdi hüzün gelse severken, Bir sevgi ki kalb’ imde yanar dağdı yakarken.
Bir gözleri var sorma , yakar insanı baksam, Kem gözlere baktıkça, kimindir diye sorsam, Kızmaz’ mı sevip bir de varıp zevkle sarılsam, Mecnun gibi bakmıştı canım geçti bakarken.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yanar dağdı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yanar dağdı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim derse desin, sevdi gönül en güzelinden, Hep aşkla yanar şimdi gönül sevda çekerken, Neyler bu gönül şimdi hüzün gelse severken, Bir sevgi ki kalb’ imde yanar dağdı yakarken.
Bir gözleri var sorma , yakar insanı baksam, Kem gözlere baktıkça, kimindir diye sorsam, Kızmaz’ mı sevip bir de varıp zevkle sarılsam, Mecnun gibi bakmıştı canım geçti bakarken
Çok güzeldi, seven yüreğiniz var olsun, gönülden kutlarım Yüksel Bey.. Sağlıkla, sevgiyle, huzurla kalınız yaşamda...
Kim derse desin, sevdi gönül en güzelinden, Hep aşkla yanar şimdi gönül sevda çekerken, Neyler bu gönül şimdi hüzün gelse severken, Bir sevgi ki kalb’ imde yanar dağdı yakarken.
Şiir de resim kadar güzeldi şair arkadaşım. Ellerine sağlık. Sağlıcakla kalınız...
Kim derse desin, sevdi gönül en güzelinden, Hep aşkla yanar şimdi gönül sevda çekerken, Neyler bu gönül şimdi hüzün gelse severken, Bir sevgi ki kalb’ imde yanar dağdı yakarken.
Güzel gönlünüzden dökülen dyguların aruz kalıbına dökülüş tarzı çok mükemmeldi. Beğenerek okudum.Kutlarım efendim.Saygılar.
Yanar dağdı
Kim derse desin, sevdi gönül en güzelinden,
Hep aşkla yanar şimdi gönül sevda çekerken,
Neyler bu gönül şimdi hüzün gelse severken,
Bir sevgi ki kalb’ imde yanar dağdı yakarken.
Bir gözleri var sorma , yakar insanı baksam,
Kem gözlere baktıkça, kimindir diye sorsam,
Kızmaz’ mı sevip bir de varıp zevkle sarılsam,
Mecnun gibi bakmıştı canım geçti bakarken
Çok güzeldi, seven yüreğiniz var olsun, gönülden kutlarım Yüksel Bey.. Sağlıkla, sevgiyle, huzurla kalınız yaşamda...
Sevgiler saygılar selamlar dost ve şair yüreğe
* * *