Sürüklenirken insan bilinmeze Bir şeyler bir yerlerden Arsız arsız gülümsüyor. Bilemedim kim ki onlar Dost mu, düşman mı? Zaman eritir mi dertleri Yoksa tortular tıkar mı yolları? Bilinmezlerde takılı kaldım… Yumruk olan ellerim Öyle tutuk, Öyle anlamsızca bakıyor ki… Kimse Hiç kimse, Hatta ben bile Çıkmayayım ki yoluma Tökezlemeyim... Sadece ve sadece Bir rüzgârın yeli var sırtımda hissettiğim Ve zamanzaman yüzümde…
Şimdi ben yola bakıyorum: izbe, Göğe bakıyorum: kapkara, Bulutların ardında ay… Güneşim zaten batmış… Ah dizlerim! Vah ellerim! Ne deyim ki ben size Nerdesin ey yüreğim? Kedi mi olsam ne, Duysam uzaklardaki fısıltıları Ya da sağır sultan mı olsam; Duymasam pişmanlıkları, Duymasam serenatları…
Yorgun gönlüme konmasın Konmasın kimsesiz kuşlar. Ben gölgemdeki varlığımı, Ben çeliğin içindeki koru, Ben pişmanlıktan uzak sevdayı, Ben yumruğumu açacak biriciğimi özledim. Yanayım, Yok olayım; Son günü de olsa kâinatın Gönle habersiz geleni Ellerini tutarak uğurlayım Ki inanayım Yakamozlardaki ışıltılara, Kıyıdaki taşın duyduklarına… Sonra Çürüterek temiz düşlerini, Bırakıp izimi yüreğinde Elveda demeyi öğreteyim Hayal olan varlığıma Pişmanlığına, Unutkan sevdana…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boğazın Sularına Gömdüm Adımı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boğazın Sularına Gömdüm Adımı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
............ Yorgun gönlüme konmasın Konmasın kimsesiz kuşlar. Ben gölgemdeki varlığımı, Ben çeliğin içindeki koru, Ben pişmanlıktan uzak sevdayı, Ben yumruğumu açacak biriciğimi özledim. Yanayım, Yok olayım; Son günü de olsa kâinatın Gönle habersiz geleni Ellerini tutarak uğurlayım Ki inanayım Yakamozlardaki ışıltılara, Kıyıdaki taşın duyduklarına… Sonra Çürüterek temiz düşlerini, Bırakıp izimi yüreğinde Elveda demeyi öğreteyim Hayal olan varlığıma Pişmanlığına, Unutkan sevdana…
hüzünlü ve harika bir şiirdi..insanın içselliğinde aşkı anlatan ama yanızlık ve özlem sancılarını da dile getiren dizelerdi.. kutlarım dost.. sevgim ve saygımla..
Yorgun gönlüme konmasın
Konmasın kimsesiz kuşlar.
Ben gölgemdeki varlığımı,
Ben çeliğin içindeki koru,
Ben pişmanlıktan uzak sevdayı,
Ben yumruğumu açacak biriciğimi özledim.
Yanayım,
Yok olayım;
Son günü de olsa kâinatın
Gönle habersiz geleni
Ellerini tutarak uğurlayım
Ki inanayım
Yakamozlardaki ışıltılara,
Kıyıdaki taşın duyduklarına…
Sonra
Çürüterek temiz düşlerini,
Bırakıp izimi yüreğinde
Elveda demeyi öğreteyim
Hayal olan varlığıma
Pişmanlığına,
Unutkan sevdana…
hüzünlü ve harika bir şiirdi..insanın içselliğinde aşkı anlatan ama yanızlık ve özlem sancılarını da dile getiren dizelerdi..
kutlarım dost..
sevgim ve saygımla..