(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu Gece/ismi verilen, kısacık ama anlamı hoş olan şiir, satırlarında, gönül dünyasını yatırmış aşkın masasına, içindeki güzel duygularını tane-tane, izaha kalkıyor.
“Silmiş atmışım her şey”
“Aklımda bir sen varsın,”
“Bİr varsın bir yoksun,”
“Bu aşkın kuralı böyle,” “hayalimdesin bu gece...”
Gönül bu dostlar sevmeye görsün, yanmaya dursun yürek, hiçbir sesi feryadı figanı duymaz, kim ne derse desin, fark etmez. Onun arzusu hedefine bir an evvel varmak.Çok güzel duygularla yazılı satırları gönül soframıza sunan yürek her daim var olsun efendim.Hüseyin Dağlar..
Bu Gece/ismi verilen, kısacık ama anlamı hoş olan şiir, satırlarında, gönül dünyasını yatırmış aşkın masasına, içindeki güzel duygularını tane-tane, izaha kalkıyor.
“Silmiş atmışım her şey”
“Aklımda bir sen varsın,”
“Bİr varsın bir yoksun,”
“Bu aşkın kuralı böyle,”
“hayalimdesin bu gece...”
Gönül bu dostlar sevmeye görsün, yanmaya dursun yürek, hiçbir sesi feryadı figanı duymaz, kim ne derse desin, fark etmez.
Onun arzusu hedefine bir an evvel varmak.Çok güzel duygularla yazılı satırları gönül soframıza sunan yürek her daim var olsun efendim.Hüseyin Dağlar..